//

Favorieten maken in Itunes Match

Favorieten maken in Itunes Match discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds kort een abonnement op Itunes Match. Ik heb afspeellijsten aangemaakt en wil vanuit deze afspeellijsten een lijst met favorieten maken. Aangezien dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 09-04-14, 11:22
Hosep Hosep is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 11
Standaard Favorieten maken in Itunes Match

Ik heb sinds kort een abonnement op Itunes Match. Ik heb afspeellijsten aangemaakt en wil vanuit deze afspeellijsten een lijst met favorieten maken.
Aangezien dat kennelijk niet mogelijk is in het standaard "mijn favorieten" heb ik een extra afspeellijst gemaakt en daar alle favoriete nummers heen gesleept. Die staat nu keurig tussen mijn Itunes afspeellijsten. echter als ik Itunes Match bijwerk dan krijg ik deze lijst niet te zien op mijn iphone. terwijl de andere lijsten daar wel staan. Iemand een idee hoe dit kan? Of hoe ik wel een fatsoenlijke favorietenlijst maak in Itunes Match?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-04-14, 17:12
jap74's schermafbeelding
jap74 jap74 is offline
• iOS 14.4
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 800
Standaard

Je kunt bijvoorbeeld een 'slimme afspreellijst' maken. Al je favoriete nummers kun je dan beijvoorbeeld beoordelen met 4 of 5 sterren en dan geeft je als voorwaarde voor je slimme afspeellijst op dat deze alle muzieknummer met een beoordeling van meer dan 4 sterren moet opnemen.

Als je nu in de toekomst op je iPhone een nummer hoort en je wilt die als favoriet aanmerken, moet hoef je deze alleen maar te markeren met 4 of 5 sterren.

Je kunt zoveel met slimme afspeellijsten....Vooral icm iTunes Match heel handig.
  #3  
Oud 09-04-14, 17:21
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

__________________
Disclaimer: Tips en advies op het internet volg je altijd op eigen risico
  #4  
Oud 11-04-14, 10:05
Hosep Hosep is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 11
Standaard

Dank je...dat ga ik proberen. Wat ik alleen niet begrijp is waarom de normale afspeellijst waarin ik al mijn favorieten heb gezet, niet synchroniseert?! dit terwijl hij wel gewoon in itunes op mijn macbook staat.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mac OS X: iTunes match aankopen met Itunes kaart werkt niet. SanderBrabant iTunes 2 29-10-13 22:37
Windows: Itunes reageert niet meer met Itunes Match sinds 10.6.1 psvu2 iTunes 0 06-05-12 13:46
iTunes Match - Match resultaat verbeteren Jurry80 iCloud 8 28-01-12 03:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:00.