//

iTunes werkt niet

iTunes werkt niet discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Dit krijg ik te zien Weet u zeker dat u de bestaande muziek,films,tv-programma's,boeken en tonen van deze iPad wilt verwijderen en wilt synchroniseren met deze ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-06-14, 22:55
25wilma 25wilma is offline
• iOS 13.4.1
• iPadOS 13.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 82
Unhappy iTunes werkt niet

Dit krijg ik te zien

Weet u zeker dat u de bestaande muziek,films,tv-programma's,boeken en tonen van deze iPad wilt verwijderen en wilt synchroniseren met deze iTunes bibliotheek?
Dan staat er bij dat vanuit andere iTunes bibliotheken worden verwijderd en onderdelen worden gesynchroniseerd vanuit deze iTunes bibliotheek.

Door de laatste update(iTunes update) gaf mijn nieuwe laptop het op(Windows 8.1)alles hing vast niets deed het meer. Via de zaak is het opgelost door te herstellen. ITunes weer geïnstalleerd. Vandaag zet ik er boeken bij,maar kan niets doen.Als ik het vinkje aanvink. Krijg ik bovenstaande te zien
Zo ook bij de films,alles is wazig. Krijg alleen bovenstaande te zien. De boeken die er opstonden zijn ook foetsie.(zijn er ook maar wazig)

Wie O wie kan mij zeggen hoe ik de instelling bij opties moet zetten zodat ik weer aan mijn films,boeken kan. Moet via de pc synchroniseren omdat de andere iPad 2 via Wi-Fi moet. Wordt hier zo moedeloos van.

Kan mij iemand, in voor mij duidelijk taal, zeggen hoe ik dit kan oplossen? Voorheen stond lings iPad en een overzicht,maar dat is er niet meer
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-06-14, 14:36
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 25wilma Bekijk bericht
Via de zaak is het opgelost door te herstellen. ITunes weer geïnstalleerd.
Dan heeft de zaak ook de iTunes bibliotheek verwijderd wat absoluut onnodig is om iTunes problemen op te lossen.

De iPad weet met welke iTunes bibliotheek hij gesynchroniseerd is en kan die nu niet meer vinden. Bij de herinstallatie van iTunes werd een nieuwe iTunes bibliotheek aangemaakt die iTunes nu wil sychroniseren door de data van de niet meer bestaande bibliotheek van de iPad te verwijderen.
  #3  
Oud 23-06-14, 16:27
Pleur's schermafbeelding
Pleur Pleur is offline
• iOS 10.3.1
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Locatie: Het schone Zuiden met een zachte "G"
Berichten: 239
Standaard

In de linkerbovenhoek staat een vierkant dat voor de helft ingekleurd is. Als je daarop klikt, kun je de menubalk tonen.

Bij weergave vervolgens in de menubalk, staat: "Zijbalk tonen". Dan zul je de iPad weer links zien in ieder geval.

Vreemd dat de iTunes bibliotheek zomaar is verwijderd inderdaad. Het enige dat je kunt doen in iTunes is kiezen of hij überhaupt weergeeft of hij in die linkerzijbalk de optie weergeeft.

Menubalk -> Bewerken -> Voorkeuren
__________________
War, war never changes
  #4  
Oud 23-06-14, 16:58
25wilma 25wilma is offline
• iOS 13.4.1
• iPadOS 13.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 82
Standaard

Bedankt,zag dat ik het verkeerd had geplaatst. Sorry!

De zij balk heb ik ondertussen weer terug. De boeken die staan in de lijst,maar nu komt het vreemde. Als ik de boeken aanklik,dan is alles wazig en kan niets. De films die er staan,hetzelfde die heb ik vannacht opnieuw op de iPad zelf weer kunnen downloaden.

Snap er niets van de films zowel de boeken staan in de lijst. Als ik op iPad klik,overzicht daarna op boeken dan is het geheel wazig. Als ik op boeken synchroniseren klik dan ik de melding die ik hier boven heb geplaatst. Het blijft wazig.

Word er zo moedeloos van,degene die kon helpen is op vakantie. Hoe krijg ik dit in hemelsnaam opgelost? Een nieuwe laptop en niets dan ellende door die nieuwe update van iTunes Nu worden de boeken weer mee geteld,dat zie ik dat er nu nog 46,78 GB vrij is?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 23 juni 2014 om 16:05 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Dan heeft de zaak ook de iTunes bibliotheek verwijderd wat absoluut onnodig is om iTunes problemen op te lossen.

De iPad weet met welke iTunes bibliotheek hij gesynchroniseerd is en kan die nu niet meer vinden. Bij de herinstallatie van iTunes werd een nieuwe iTunes bibliotheek aangemaakt die iTunes nu wil sychroniseren door de data van de niet meer bestaande bibliotheek van de iPad te verwijderen.
Nee,die stond er nog op,maar anders als voorheen. Dat is WDMYCLOUD,Public staat nu niet eronder. Op mijn iPad staat het goed,maar ik heb nog een externe schijf die krijg ik gewoon te zien.

Weet niet of ik duidelijk ben? O wat ik vergeet iTunes was helemaal van de laptop verwijderd. Daarna deed mijn laptop niets meer.
  #5  
Oud 22-07-14, 15:38
25wilma 25wilma is offline
• iOS 13.4.1
• iPadOS 13.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 82
Standaard

Kan gesloten worden! Het is opgelost,had moeten doen wat in mijn eerste bericht stond.Alles stond in de Nas. Updates zonder problemen uitgevoerd.

Dank voor de reacties
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mac OS X: iTunes match aankopen met Itunes kaart werkt niet. SanderBrabant iTunes 2 29-10-13 23:37
Home button werkt niet, itunes vind iphone niet keesdr iTunes 2 07-02-11 20:41
Iphone hangt op Apple, DFU werkt niet en wordt niet herkend door Itunes , PC etc. Peterhercules Archief 1 29-01-10 14:34
Windows: iTunes updaten werkt niet (URL wordt niet gevonden) Bunny iTunes 1 13-06-09 19:21
Ten einde raad: iTunes ziet iPhone niet - Recovery Mode werkt niet... Marked Unlock [archief] 22 12-05-08 12:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:25.