//

Slaat Itunes in een reservekopie ook savegames op?

Slaat Itunes in een reservekopie ook savegames op? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenavond, Ik wil graag mijn iPod Touch 4gen 32GB terugzetten naar de fabrieksinstellingen omdat deze veel vastloopt en crasht. Nu ben ik wel met een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-07-14, 21:57
Fabian222 Fabian222 is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2014
Berichten: 1
Standaard Slaat Itunes in een reservekopie ook savegames op?

Goedenavond,

Ik wil graag mijn iPod Touch 4gen 32GB terugzetten naar de fabrieksinstellingen omdat deze veel vastloopt en crasht. Nu ben ik wel met een aantal spellen (Angry Birds, Tiny Wings, FIFA13) erg ver en heb ik leuke savegames. Worden deze ook mee opgeslagen in een reservekopie gemaakt door Itunes of in de Icloud?

En zo nee, is er een manier om dit wel op te slaan en later terug te zetten op de iPod?

Ik hoor het graag.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-07-14, 10:29
wollie1979 wollie1979 is offline
• iOS 13.6
• iPadOS 13.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 697
Standaard

moet je even kijken bij de opslag van je iCloud. Ik weet wel dat Fifa 14 (en ik denk ook 13 wel) savegames bewaard in iCloud. Van de andere games die je noemt weet ik het niet, die ken ik zelf niet.

Je kunt het volgende in ieder geval even controleren:
instellingen -> iCloud -> Opslag en reservekopie -> beheer opslag -> onder documenten en gegevens staat bij mij Fifa 14 dus die savegames worden bewaard.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kan ik alleen een filmrol van reservekopie iTunes terugzetten? JurianB iPhone algemeen 0 30-09-13 15:01
Worden van Bestanden In Hidden folder App ook een reservekopie gemaakt? IphoneNao iPhone algemeen 2 17-07-12 09:02
Savegames etc in reservekopie + Push van games? flashingst iPhone algemeen 4 13-11-11 12:15
Slaat reservekopie fouten op? JayB iPhone algemeen 3 28-10-11 22:57
Mac OS X: maakt itunes eigenlijk wel een reservekopie? Peter iTunes 0 24-10-10 22:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:29.