iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Mac OS X: syncroniseren zonder Itunes match (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/156779-syncroniseren-zonder-itunes-match.html)

lajess1985 08-08-14 09:33

syncroniseren zonder Itunes match
 
1 Bijlage(n)
hallo,

heeft iemand ervaring een beëindigd abonnement van Itunes match ?

Ik wil dit bewust niet meer verlengen. Intussen heb ik een nieuwe Iphone met meer geheugen en ben dus van plan om al mijn muziek handmatig te synchroniseren via Itunes (kabeltje) naar m'n Iphone.
Tot mijn grote ergernis lukt niet niet...

Ook al heb ik op mijn Iphone als zowel op mijn Macbook "schakel Itunes Match uit" aangevinkt in store (van Itunes), krijg ik op de computer steeds het venster te zien "Itunes Match is ingeschakeld" , met daaronder "Iphone van mezelf dus heeft toegang tot muziek in Icould" en daaronder "Synchroniseer gesproken memo's".

Het venster dat ik op mijn Macbook telkens te zien krijg heb ik bijgevoegd ...

Op mijn telefoon bij instellingen "muziek" - kan ik Itunes Match niet uitschakelen wnat daar staat zo in het lichtblauw " Verleng Itunes Match. Verschillende malen heb ik al op nee bedankt geklikt ni dat venster.
Hetzelfde bij (op mijn Iphone dus) instellingen - Itunes en App store , daar kan ik ook de Match niet uitschakelen aangezien er enkel staat "verleng Itunes match...

Ik kan dus onmogelijk muziek op m'n iphone zetten :mad:

alle andere mogelijkheden, zoals overzetten foto's is geen probleem...

Graag jullie advies?
Bedankt.

Gr Jess

Bubbly 09-08-14 03:55

Ga op je iPhone weer naar Instellingen > iTunes en App Store. Log hier je Apple ID uit. Dit zou iTunes Match effectief moeten uitschakelen. Misschien nog even een harde reset voor de zekerheid (caches legen) en dan weer inloggen.

Jan 1811 22-11-14 12:05

Synchronisatie iPhone
 
Van harte bedankt voor de goede raad... zat met hetzelfde probleem dat nu opgelost is ! Zelfs bij Itunes-support wisten ze van deze oplossing niet !!??

Bubbly 23-11-14 14:22

Mooi dat het is opgelost! Bij supportafdelingen vind je vaak geen ervaringsdeskundigen, maar medewerkers die googlen en een interne kennisbank doorzoeken. Als ze niks kunnen vinden en niks kunnen bedenken, dan sta je er alleen voor.

ruud3822 07-02-15 11:41

Ik had net ergens gelezen dat iemand anders na bellen met Apple zijn iPhone helemaal opnieuw schoon had geïnstalleerd, zonder backup te gebruiken. Daar had ik dus helemaal geen zin in.
Wat hierboven stond (uit- en inloggen uit iTunes Store), werkte bij mij dus ook.
Bedankt dus voor deze tijdsbesparende tip!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:19.