//

iTunes heeft reservekopie verwijderd

iTunes heeft reservekopie verwijderd discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Gisteren heb ik mijn iPhone 5 aan iTunes gehangen zodat hij van iOS 7.1.2 nog een backup kon maken, voor ik naar iOS 8 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-09-14, 18:11
IYZY IYZY is offline
• iOS 9.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2014
Berichten: 46
Standaard iTunes heeft reservekopie verwijderd

Beste,

Gisteren heb ik mijn iPhone 5 aan iTunes gehangen zodat hij van iOS 7.1.2 nog een backup kon maken, voor ik naar iOS 8 ging.
Hij begon automatisch te synchroniseren, maar ik heb voor de zekerheid nog eens extra op 'Maak reservekopie' geklikt...
Vandaag een dagje met iOS 8 gewerkt en ik wil graag terug naar 7.1.2.
Batterij is (weer) veel sneller leeg en control center ziet er niet uit.
iOS 7.1.2 wordt nog ondertekent dus ik zou graag nu snel teruggaan, maar ik zie mijn iPhone-backup nergens meer in de lijst staan onder 'iTunes > Voorkeuren > Apparaten'...
Enkel mijn iPad staat daar, en een backup van mijn iPhone die hij net bij het insteken heeft gemaakt, met iOS 8...
Ook tussen ~/Library/Application Support/MobileSync/Backup/ is hij nergens meer te bespeuren...

Ben ik nu echt al mijn gegevens kwijt?...
Als ik nu een iCloud-backup (of iTunes-backup) maak, in iOS 8, gaat iOS 7 dit dan nog kunnen lezen?
Alvast bedankt!

Groetjes,
IYZY
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-09-14, 18:17
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IYZY Bekijk bericht
Ook tussen ~/Library/Application Support/MobileSync/Backup/ is hij nergens meer te bespeuren...

Ben ik nu echt al mijn gegevens kwijt?...
Nee, als je Time Machine backups maakt kan je die oude backup terugzetten met Time Machine. In iOS 7 kan je geen iOS backups terugzetten.
  #3  
Oud 18-09-14, 18:25
IYZY IYZY is offline
• iOS 9.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2014
Berichten: 46
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Nee, als je Time Machine backups maakt kan je die oude backup terugzetten met Time Machine. In iOS 7 kan je geen iOS backups terugzetten.
Hij kan geen Time Machine bakcup hebben gemaakt ondertussen, omdat ik mijn harde schijf nog niet heb aangesloten ondertussen... Maar toch heeft hij mijn iOS 7-backup verwijdert?
  #4  
Oud 18-09-14, 18:27
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IYZY Bekijk bericht
Maar toch heeft hij mijn iOS 7-backup verwijdert?
iTunes verwijdert geen backups. iTunes maakt incrementele backups. De iOS 7 backup is na de update iOS 8 backup geworden.
  #5  
Oud 18-09-14, 21:46
IYZY IYZY is offline
• iOS 9.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2014
Berichten: 46
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
iTunes verwijdert geen backups. iTunes maakt incrementele backups. De iOS 7 backup is na de update iOS 8 backup geworden.
Maar de 'oorspronkelijke' back-up van iOS 7 ben ik dus wel kwijt?
Aangezien ik geen Time Machine back-up heb van gisteren?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iTunes kan geen reservekopie maken omdat zich een fout heeft voorgedaan klennetjuh iPhone algemeen 0 19-09-13 23:06
Kan geen reservekopie maken van de iPad omdat zich een fout heeft gedaan johan1967 iPad algemeen 2 10-07-11 12:04
iPhone: Jailbreak verwijderd, reservekopie terugzetten? jeroenie101 Jailbreak 14 21-01-11 15:42
iTunes heeft 8GB aan muziek verwijderd dennis00 iTunes 9 06-10-09 20:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:23.