iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Windows: Apple ID maken (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/15895-apple-id-maken.html)

Chakir 09-08-08 01:34

Kan je ook een account aanmaken zonder je bankrekening? Bijvoorbeeld met een Itunes gift card?

raptile 09-08-08 02:27

Ja dat kan (vraag me neit hoe maar dat is wat ik gelezen heb ergens op het forum)

cypher21 09-08-08 02:32

https://forum.iculture.nl/f1/al...itunes+account

swoek 09-08-08 12:09

Hmmm, ik probeer net een iTunes account aan te maken, maar als ik de betaalwijze wil bevestigen door op send te drukken, dan blijft het scherm zoals het is m.a.w. het lijkt wel of mijn bevestiging niet wordt verzonden. Iemand een oplossing hiervoor?

EDIT: betaalwijze Click And Buy

raptile 09-08-08 12:38

Registreer eerst even hier:
Wereldwijd eenvoudig en zeker per internet betalen.
en probeer het dan nog eens. (scheelt je een hoop gedoe denk ik)

teunis 09-08-08 13:48

click en pay
 
Ik heb me aangemeld bij click and pay maar als ik iets wil downloaden bij itunes dan vraagt hij direct om apple id,hoe nu veder?

raptile 09-08-08 14:41

nogmaals proberen in itunes een account te maken

teunis 09-08-08 15:42

click and pay
 
Heb ik geprobeerd helpt niet als ik op koop druk in de itunes store dan krijg ik alleen de melding connecting to the itunes store .....one moment please,veder helemaal niks.

raptile 09-08-08 15:43

kun je het niet online doen op de website van apple?

Chakir 11-08-08 22:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cypher21 (Bericht 164630)

Ja dat heb ik gedaan, maar nou wilde ik ook een nederlandse account, als ik nou een itunes gift card koop, en dan gewoon hetzelfde doe als wat daar staat voor de Amerikaanse, dan zou het moeten lukken toch?

teunis 16-08-08 15:04

click and pay
 
Lukt nog steeds niet om iets te kopen bij itunes,vraagt steeds om account van appele ik zie nergen een vermelding dat ik met click and pay kan betalen.

ray28 28-08-08 18:50

:confused::confused::confused:

jamesdean 31-08-08 18:20

als ik de laatste stap wilt doen van clickandbuy via itunes dan geeft hij aan dat hij elke keer afgebroken wordt door itunes:S

musiqman 02-09-08 14:52

Goede tip voor mensen die op de U.s. Itunes shop willen kopen:

iTunes account zonder creditcard | iPhonePlace

tobyzitz 03-09-08 11:30

NL Apple ID account aanmaken m.b.v. Gift Card
 
Ik heb sinds 2 weken een Iphone 3G. Ik heb al een Amerikaans ID aangemaakt zoals hier beschreven om gratis app's te downloaden. Maar nu wil ik toch wel betalen voor een paar spelletjes.

Nu wil ik alleen een NL account aanmaken om daar gratis en betaalde app's te downloaden met een gift card. Ik heb geen credit card en wil ook niet via click&buy betalen maar gewoon een soort "prepaid" Apple ID-account hebben m.b.v. Gift Cards.

Heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand of deze optie mogelijk is???

Alvast bedankt! :D

iMario 03-09-08 12:03

Ik Betaal zelf gewoon via Click & Buy. Maar je kan ook gewoon Gift Cards activeren in iTunes, doe ik zelf ook wel.

tobyzitz 03-09-08 12:17

Mh ok, dus het niet mogelijk om een account aan te maken met alleen een gift card nummer?

iMario 03-09-08 13:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tobyzitz (Bericht 183165)
Mh ok, dus het niet mogelijk om een account aan te maken met alleen een gift card nummer?

Nee, dat is niet mogelijk. Je kan gewoon Click & Buy kiezen hoor, je kan dan gewoon je iTunes kaarten activeren en daar mee betalen.

tobyzitz 03-09-08 13:45

Jammer... Maar ok het is niet anders... Iig bedankt voor het tip! :)

jayjay 10-09-08 19:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door musiqman (Bericht 182559)
Goede tip voor mensen die op de U.s. Itunes shop willen kopen:

iTunes account zonder creditcard | iPhonePlace

itunes account gefixt, alleen ik kan niet op me iphone app store wat downloaden. Er staat dan: only valid for purches in the us itunes store... dus mijn appstore op mn iphone is nederlands? hoe nu? thanks


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:31.