//

Apple ID maken

Apple ID maken discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Het maakt verder toch geen verschil? Wanneer je je itunes gift card invoert kun je ook gratis apps downloaden....



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 28-09-08, 10:47
i(Phone)'s schermafbeelding
i(Phone) i(Phone) is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 102
Stuur een bericht via MSN naar i(Phone)
Standaard

Het maakt verder toch geen verschil? Wanneer je je itunes gift card invoert kun je ook gratis apps downloaden.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 30-09-08, 10:02
tobyzitz tobyzitz is offline
• iOS 5.1.1
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 19
Standaard

Ik heb ondertussen mijn huidige ID aangepast van Amerikaans naar Nederlands. Als ik een nieuw account wou aanmaken dan kon ik mijn huidige email adres niet meer gebruiken als ID. Ik heb toen gewoon in Itunes mijn account overgezet naar een NL'se en met Click&Buy
  #43  
Oud 02-10-08, 12:12
xit2050 xit2050 is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 15
Standaard

De actie op TuneCore: 34 Stars is afgelopen.

Weet iemand een andere link waar een code kan worden gehaald?
  #44  
Oud 21-11-08, 15:45
theobun theobun is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 3
Standaard

hoe krijg ik toegang tot de US Store
__________________
lock vrij via t-mobiele nu op het KPN netwerk
  #45  
Oud 25-11-08, 10:27
ThomasT ThomasT is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 6
Standaard

ik kan me ook nog steeds niet aanmelden via itunes..
ik wil doen zonder creditkaart maar dan blijft hij aangeven dat hij me creditcardnummer mist..

iemand een oplossing? ik wil eerst gratis apps proberen zoals nu.nl voor op de iphone
  #46  
Oud 25-11-08, 20:54
Chane Chane is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 55
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ThomasT Bekijk bericht
ik kan me ook nog steeds niet aanmelden via itunes..
ik wil doen zonder creditkaart maar dan blijft hij aangeven dat hij me creditcardnummer mist..

iemand een oplossing? ik wil eerst gratis apps proberen zoals nu.nl voor op de iphone
Heleboel hebben hetzelfde probleem. Ik heb het ook geprobeerd, en het blijkt dat Apple dit sinds kort heeft aangepast. Hopelijk komt er snel een andere manier om "gratis" aan een account te komen zonder Creditcard opties. Als iemand het weet, graag een PM'tje. Ik heb het zelf al uit geprobeerd maar zo ver geen geluk. Bij voorbaat dank.
  #47  
Oud 26-11-08, 17:29
lastfm lastfm is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 5
Standaard

Ik wilde zojuist een app kopen via iTunes, ik heb mijn Click & Buy account al een jaartje, maar heb er maar een aantal dingen mee gekocht. Altijd goed gegaan, tot vandaag, toen werd er gezegd dat mijn Click & Buy account niet meer geldig/actief was.

Bij het inloggen van Click&Buy zie ik dat ik nog een klein bedrag heb openstaan, die normaliter zo van mijn Rabotelebankieren rekening afgeschreven word, maar nu dus niet.. Meer mensen met dit probleem?
  #48  
Oud 26-11-08, 20:10
Chane Chane is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 55
Standaard

Voor de mensen onder ons; dit is het probleem wat ik beschrijf. Tech Wired Australia - An Australian Technology Blog and Podcast Grab a FREE iTunes account for ANY country. Heeft iemand nog een manier kunnen vinden? Apple heeft dit helaas ook weer aangepast. Het gaat dus om een account met "geen". Dus geen creditcard en dat soort gedoe.
  #49  
Oud 27-11-08, 22:33
Chane Chane is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 55
Standaard

Iemand al een addertje gevonden?
  #50  
Oud 30-11-08, 05:10
MDC_NMC MDC_NMC is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Zeveneken, BE
Berichten: 8
Standaard

Ik kan me evenmin aanmelden voor een Apple ID, als ik 'geen' als betalingswijze aanklik blijft itunes zeggen dat ik mijn kaart gegevens moet invullen en deze foutmelding gaat door in Opera, I.E en in Itunes zelf. Heb al geprobeerd via amerikaanse itunes en nederlandse, niks werkt. Ik kan nu zelfs 'geen' niet meer selecteren dus ging ik voor paypal en die zegt dat ik een geldige betalingsbron moet hebben in de states. Itunes terug naar belgische store gezet, kan nu wel click and buy selecteren maar ik heb een beetje m'n twijfels bij een site waar ik mijn bankgegevens moet aan toevertrouwen, zeker als ik al een paypal account heb waar ik toch iets meer vertrouwen in heb dan in click and buy... Nuja, het lijkt me rondweg dom van apple dat je een account moet aanmaken om tenslotte gratis apps te kunnen downloaden.
Maar zo lijken me meer beslissingen van apple dom als het op de iphone aankomt, niet dat het slechte over het goede gaat maar toch...
  #51  
Oud 30-11-08, 15:02
Chane Chane is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 55
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MDC_NMC Bekijk bericht
Ik kan me evenmin aanmelden voor een Apple ID, als ik 'geen' als betalingswijze aanklik blijft itunes zeggen dat ik mijn kaart gegevens moet invullen en deze foutmelding gaat door in Opera, I.E en in Itunes zelf. Heb al geprobeerd via amerikaanse itunes en nederlandse, niks werkt. Ik kan nu zelfs 'geen' niet meer selecteren dus ging ik voor paypal en die zegt dat ik een geldige betalingsbron moet hebben in de states. Itunes terug naar belgische store gezet, kan nu wel click and buy selecteren maar ik heb een beetje m'n twijfels bij een site waar ik mijn bankgegevens moet aan toevertrouwen, zeker als ik al een paypal account heb waar ik toch iets meer vertrouwen in heb dan in click and buy... Nuja, het lijkt me rondweg dom van apple dat je een account moet aanmaken om tenslotte gratis apps te kunnen downloaden.
Maar zo lijken me meer beslissingen van apple dom als het op de iphone aankomt, niet dat het slechte over het goede gaat maar toch...
Ik heb het op een andere manier gedaan. Alleen kostte mij wel 15 euro haha. Ah ja, dan heb ik er toch nog even plezier van. Ik ben gewoon naar de Dixons gegaan en een iTunes Giftcard gekocht ter waarde van 15 EUR. Na thuiskomst heb ik iTunes opgestart en de code weg gekrast van de iTunes Giftcard. (Volg niet de instructies die op de achterkant staan van het kaartje staan) Eenmaal ben ik naar de Appstore gegaan > Gratis programma aangevinkt > en op "Krijg" gedrukt. > Hele zooitje invullen en dan heb je ook weer tevens de optie "Geen" tussen staan. > Daar heb ik gewoon de code ingevuld van de iTunest Giftcard en je hebt een 15 euro account zonder creditcard gegevens.
  #52  
Oud 26-12-08, 12:53
jamboman's schermafbeelding
jamboman jamboman is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 46
Standaard

Heer Toon weet het
toon.vankets.com Blog Archive FREE iTunes account (no credit card or redeem codes!)
__________________
Psion Netbook Pro - iPhone 8Gb 1.1.4
  #53  
Oud 28-12-08, 17:01
Dualcore Dualcore is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 74
Stuur een bericht via MSN naar Dualcore
Standaard

hoi,

de oplossingen die jullie in het forum hebben gezet werken allemaal niet meer...

iemaqnd een andere oplossing??

thanks
  #54  
Oud 29-12-08, 13:55
Roxanna Roxanna is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lastfm Bekijk bericht
Ik wilde zojuist een app kopen via iTunes, ik heb mijn Click & Buy account al een jaartje, maar heb er maar een aantal dingen mee gekocht. Altijd goed gegaan, tot vandaag, toen werd er gezegd dat mijn Click & Buy account niet meer geldig/actief was.

Bij het inloggen van Click&Buy zie ik dat ik nog een klein bedrag heb openstaan, die normaliter zo van mijn Rabotelebankieren rekening afgeschreven word, maar nu dus niet.. Meer mensen met dit probleem?

Hey sinds dat ik mijn iphone heb en me ook heb aangemeld bij dat click&buy heb ik elke keer dat probleem als ik iets wil kopen of wil update ik heb al paar x gemaild maar geen bericht terug gehad.
  #55  
Oud 29-12-08, 16:26
MDC_NMC MDC_NMC is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Zeveneken, BE
Berichten: 8
Standaard

Ik heb het terug geprobeerd een paar dagen terug en dan kon ik plots wel 'Geen' als betalingsmethode aanduiden. Met succes een i-tunes account aangemaakt. Komt allemaal heel vreemd over maar het is uiteindelijk toch gelukt!
  #56  
Oud 02-07-09, 16:47
Jensyy Jensyy is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 17
Standaard

Voor click & buy moet je 18 zijn, is het niet illegaal om een account aan te maken op click and buy als je onder de 18 bent?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apple gaat kleinere iPhone met Qualcomm-chipset maken rogiervanmaanen Chat en geruchten 19 27-03-10 23:06
Apple logo (reset) na maken Wi-Fi verbinding probin Wi-Fi 1 30-06-08 12:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:38.