iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Windows: Apple ID maken (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/15895-apple-id-maken.html)

Santino 11-07-08 14:54

Apple ID maken
 
Ik ben nieuw met Apple, dus ik heb ook nog geen account.
Nu kan ik zonder een account niks uit de AppStore downloaden, dus moet ik er een aanmaken.
Ik ben niet van plan App's te gaan kopen, maar ik moet wel een creditcard, visa nummer invoeren...Ik heb geen creditcard, visa card, etc.
Hoe kan ik dit oplossen??

Via de zoekfunctie heb ik dit topic gevonden:https://forum.iculture.nl/f59/i...ubonnen-6.html

is dit de beste manier? zo ja, dan moet ik wachten tot de itunes store weer online is.

macfreaker 11-07-08 14:56

Als het lukt kan je het op deze manier doen. Maar wanneer je een account aanmaakt kan je dan niet kiezen voor (eventueel) betalen via rekening ?

iMario 11-07-08 14:57

ik heb gewoon via click and buy, werkt perfect alemaal:D (en nee, ben nog geen 18)

Santino 11-07-08 15:00

hmm ff dat click and buy proberen

Santino 11-07-08 15:10

het is gelukt via click & buy, thx iMaro

iMario 11-07-08 15:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Santino (Bericht 139030)
het is gelukt via click & buy, thx iMaro

geen probleem:D let wel, zodra je op ''krijg'' drukt op een app dan word die gedownload en als ie geld kost word het automatisch van je rekening af gehaald. (dat je het ff weet)

The Quote 11-07-08 15:14

Heb je gemerkt he ;) met een rekenmachine xD
(had in ander topic gelezen :P)

iMario 11-07-08 15:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Quote (Bericht 139041)
Heb je gemerkt he ;) met een rekenmachine xD
(had in ander topic gelezen :P)

thats correct:D

iMario 11-07-08 15:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Doblie (Bericht 139070)
Haha, iMario houdt van rekenmachines, want rekenmachines waren volgens het YouTube filmpje 'de bom'. Whaha. xD

Maar ik ben ondertussen nog steeds geen 18, dus kan nog steeds geen Click & Buy account maken, jammer genoeg. Ik neem aan dat de applications ook wel via een .torrent beschikbaar komen.

Gegroet,
Doblie.

lukt het je nog niet? ik heb een hele tijd geleden een account aangemaakt om toen een keer de januari software update voor de iPod touch te kopen.
ben 16 en kon zonder problemen een account aanmaken:D (met Click & Buy)

WesleyS. 11-07-08 19:31

Ik zie nergens het vakje staan waar ik me e-mail in moet vullen ?


------------
We gaan met een code ophalen om een gratis iTunes account aan te maken.
Klik hier Nieuwe URL die wél actief is: TuneCore: 34 Stars

Vul dan een niet bestaand email adres in en klik op "I Agree" en dan op "Generate Code". Kopier de Code en ga naar Stap 2
------------

Duckwhisperer 11-07-08 19:47

Bij click&Buy moet je ook een creditcard aanduiden? :s

Chrisl 11-07-08 20:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duckwhisperer (Bericht 139369)
Bij click&Buy moet je ook een creditcard aanduiden? :s

Nee, maar wel je bankgegevens.....

WesleyS. 11-07-08 20:16

Hoe komen jullie uberhoud aan dat click and buy.
Mij lukt het nog steeds niet om bij iTunes / AppStore te registreren :(

xTientje 11-07-08 20:23

Volgens mij moet je je eerst aanmelden op Wereldwijd eenvoudig en zeker per internet betalen. toch? En dan kan je verder, maar ik weet dit niet zeker omdat het al weer zo'n tijd geleden is dat ik me daarvoor heb aangemeld.

WesleyS. 11-07-08 20:25

Ja dat was het !
Dat zag ik gisterennacht ook by een maatje op zijn beeldscherm, dus nu moet het wel lukken met App Stores denks.

Edit

Oke dat is geregeld, nu nog een geldig Apple ID en ik ben klaar :D

rl88 11-07-08 22:35

Misschien een rare vraag, maar kan iemand mij vertellen hoe dat Click & Buy werkt? Welke account moet je hebben? Basic of Premium? Betaal je hiervoor?

Is er ook nog een andere manier om je aan te melden als je geen creditcard heb? Behalve bovenstaande manieren..

Sorry voor de vraen, maar ik ben nieuw en weet helemaal niet hoe dat allemaal werkt.

Alvast bedankt!

Yash100 01-08-08 20:04

Ik wil een Apple ID aanmaken, maar welk nummer vul ik in? Het nummer dat ik heb meegenomen naar T-Mobile of het tijdelijke T-Mobile nummer?

Iemand een idee?

cunoh 05-08-08 01:09

Ik probeer nu dus ook steeds een Apple ID te maken, maar het probleem is zodra ik moet gaan kiezen voor een credit card of click & buy.. en ik klik dan vervolgens op click & buy dan gaat hij niet verder als ik op ga door druk.. iemand hier een oplossing voor die hetzelfde heeft gehad?

Alvast bedankt!

Abu 05-08-08 01:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cunoh (Bericht 160688)
Ik probeer nu dus ook steeds een Apple ID te maken, maar het probleem is zodra ik moet gaan kiezen voor een credit card of click & buy.. en ik klik dan vervolgens op click & buy dan gaat hij niet verder als ik op ga door druk.. iemand hier een oplossing voor die hetzelfde heeft gehad?

Alvast bedankt!

Als het goed is opent iTunes automatisch een link waar je je kan aanmelden voor Click & Buy

cunoh 05-08-08 01:47

Hmm denk dat de pop blocker erop staat dan. Gaat hij daarna wel verder als hij het doet?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:12.