iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Windows: Apple ID maken (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/15895-apple-id-maken.html)

Santino 11-07-08 14:54

Apple ID maken
 
Ik ben nieuw met Apple, dus ik heb ook nog geen account.
Nu kan ik zonder een account niks uit de AppStore downloaden, dus moet ik er een aanmaken.
Ik ben niet van plan App's te gaan kopen, maar ik moet wel een creditcard, visa nummer invoeren...Ik heb geen creditcard, visa card, etc.
Hoe kan ik dit oplossen??

Via de zoekfunctie heb ik dit topic gevonden:https://forum.iculture.nl/f59/i...ubonnen-6.html

is dit de beste manier? zo ja, dan moet ik wachten tot de itunes store weer online is.

macfreaker 11-07-08 14:56

Als het lukt kan je het op deze manier doen. Maar wanneer je een account aanmaakt kan je dan niet kiezen voor (eventueel) betalen via rekening ?

iMario 11-07-08 14:57

ik heb gewoon via click and buy, werkt perfect alemaal:D (en nee, ben nog geen 18)

Santino 11-07-08 15:00

hmm ff dat click and buy proberen

Santino 11-07-08 15:10

het is gelukt via click & buy, thx iMaro

iMario 11-07-08 15:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Santino (Bericht 139030)
het is gelukt via click & buy, thx iMaro

geen probleem:D let wel, zodra je op ''krijg'' drukt op een app dan word die gedownload en als ie geld kost word het automatisch van je rekening af gehaald. (dat je het ff weet)

The Quote 11-07-08 15:14

Heb je gemerkt he ;) met een rekenmachine xD
(had in ander topic gelezen :P)

iMario 11-07-08 15:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Quote (Bericht 139041)
Heb je gemerkt he ;) met een rekenmachine xD
(had in ander topic gelezen :P)

thats correct:D

iMario 11-07-08 15:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Doblie (Bericht 139070)