//

iTunes 12: hmmm... ik weet niet wat ik er van vinden moet

iTunes 12: hmmm... ik weet niet wat ik er van vinden moet discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Kan in itunes 12 ook de album illustratie niet meer verwijderen en of kopieren zo dat het liedje gewoon bij de rest van het album ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 19-10-14, 20:11
Do-Rithm Do-Rithm is offline
• iOS 8.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 26
Standaard

Kan in itunes 12 ook de album illustratie niet meer verwijderen en of kopieren zo dat het liedje gewoon bij de rest van het album kan. Wat ik dus wil! Maar dat doet hij dus niet.
:/
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 21-10-14, 09:40
robenroute robenroute is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 56
Standaard

Heb Apple een paar dagen geleden via de Apple-feedback-pagina een bericht gestuurd over het niet meer zichtbaar hebben van de release notes wanneer de pagina met beschikbare app-updates in iTunes geselecteerd is. Geen bevestiging van ontvangst, geen antwoord, helemaal niets. En dat is niet de eerste keer dat ik nooit meer iets hoor van een vraag en/of feedback...

Apple maakt mooie producten, maar klantenservice/-contact is schrikbarend slecht.
  #23  
Oud 21-10-14, 16:29
25wilma 25wilma is offline
• iOS 13.4.1
• iPadOS 13.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 82
Standaard

Had ik die iTunes update maar "nooit" gedaan wat een ellende. Vandaag mijn iPad eraan gedaan ging meteen een film downloaden. Op het einde bleef die hangen en deed niets meer. Er is naar gekeken,maar Wi-Fi werkte wel,maar internet niet meer.

Heeft het weer aan de gang gekregen die film weer gedownload. En ja hoor tot op het einde ging het goed,maar bleef verwerken. Geprobeerd om te stoppen,maar weer hing alles vast en doet het niet meer.

Windows 8 in combinatie met iTunes wat een ramp! Kan iemand er weer voor terug komen. Zet het hier toch maar neer,wie weet heeft hier nog iemand wat aan. Zelf word ik er moedeloos van

Als toevoeging:Internet, mail werkt weer,maar iTunes durf ik nu ff niet op te starten. Vanaf April toen er geen updates meer kwamen voor XP heb ik deze laptop met Windows 8 aangeschaft. Voorheen nooit een probleem met iTunes,nu doffe ellende. Ben benieuwd, heb ik dat alleen?

Laatst gewijzigd door 25wilma; 21-10-14 om 21:24.
  #24  
Oud 25-10-14, 16:05
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

iTunes 12 is behoorlijk veranderd, uiterlijk dus, en wat mij betreft ook verbeterd. Alles is er nog, de sidebar kun je openen door boven op afspeellijst te klikken. Verder moet je nu linksboven in een horizontale balk kiezen of je muziek, film, enz wilt openen, stond vroeger in de sidebar. Als je iets download komt dat direkt bovenaan te staan en niet in een afspeellijst "onlangs toegevoegd".

Natuurlijk is het, als je net met Windows 8 werkt, even wennen. Ik zal ook eens mijn Windows 8 pc bijwerken.

Laatst gewijzigd door Beech43; 29-10-14 om 13:50.
  #25  
Oud 25-10-14, 18:26
toontje toontje is offline
• iOS 11.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: lanaken belgie
Berichten: 103
Standaard

Als de sideboard hebt geopend komt iPad en iPhone daar ook indien aangesloten ?
  #26  
Oud 25-10-14, 18:31
idegroot1 idegroot1 is offline
• iOS 13.2.3
• iPadOS 13.2.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 119
Standaard Itunes 12, het is bar en boos

Ten eerste die zijbalk. Ten tweede zegt hij te syncen, je ziet dat aan het balkje boven in het scherm en aan het ronddraaiende cirkeltje op het apparaat, zit te al die tijd te wachten tot hij klaar is, staat er vervolgens niets op.
Of je synct een heel album synct hij maar één nummer.


Br, kan ik nog ergens een oude versie van iTunes downloaden of werkt die niet goed samen met ios 8.1?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 oktober 2014 om 18:33 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 25wilma Bekijk bericht
Had ik die iTunes update maar "nooit" gedaan wat een ellende. Vandaag mijn iPad eraan gedaan ging meteen een film downloaden. Op het einde bleef die hangen en deed niets meer. Er is naar gekeken,maar Wi-Fi werkte wel,maar internet niet meer.

Heeft het weer aan de gang gekregen die film weer gedownload. En ja hoor tot op het einde ging het goed,maar bleef verwerken. Geprobeerd om te stoppen,maar weer hing alles vast en doet het niet meer.

Windows 8 in combinatie met iTunes wat een ramp! Kan iemand er weer voor terug komen. Zet het hier toch maar neer,wie weet heeft hier nog iemand wat aan. Zelf word ik er moedeloos van

Als toevoeging:Internet, mail werkt weer,maar iTunes durf ik nu ff niet op te starten. Vanaf April toen er geen updates meer kwamen voor XP heb ik deze laptop met Windows 8 aangeschaft. Voorheen nooit een probleem met iTunes,nu doffe ellende. Ben benieuwd, heb ik dat alleen?


Nee, je bent niet alleen. Bij mij ook doffe ellende.
Synchroniseren is een grote ramp.
Ik ga kijken of ik nog een vorige versie van itunes op het net kan vinden.
  #27  
Oud 25-10-14, 18:46
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door toontje Bekijk bericht
Als de sideboard hebt geopend komt iPad en iPhone daar ook indien aangesloten ?
Nee, die kies je gewoon linksboven, net zoals muziek, film, enz. Als je op dat rechtse rechthoekje linksboven klikt dan zie bovenin je iDevices, die je dan kunt kiezen. Veel handiger dan vroeger. Ik begrijp de mensen niet die terugverlangen naar de vorige versie.
  #28  
Oud 25-10-14, 19:39
idegroot1 idegroot1 is offline
• iOS 13.2.3
• iPadOS 13.2.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 119
Standaard Synchronisatie problemen

Heeft iemand anders ook sychronisatieproblemen?
Wat ik ook doe. Mijn muziek komt niet op mijn iPhone of iPad.
Het gekke is, dat wanneer ik boven in het scherm om mijn het pictogram ipad/iphone klik, en vervolgens op Muziek onder het kopje Op mijn apparaat, ik de muziek wel op mijn iPad/iPhone zie staan. Het zou er dus op moeten staan.
Maar als ik dan vervolgens op mijn apparaten zelf kijk is het nergens te vinden.
Heel frustrerend allemaal.
En ik wil de zijbalk waarin ik al mijn muziek op album en/of artiest op alfabet zag staan heel graag terug.
  #29  
Oud 25-10-14, 19:59
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Als je op het rechthoekje linksboven klikt dan zie je midden bovenin je iDevice(s), kies daar degene die je wilt bekijken dan krijg je links gewoon je sidebar zoals vroeger en kun je je keuze maken. Klik vervolgens rechtsonder op "Synchroniseren".
  #30  
Oud 25-10-14, 20:14
idegroot1 idegroot1 is offline
• iOS 13.2.3
• iPadOS 13.2.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 119
Standaard

ja, dat doe ik steeds, maar het mislukt.
Het lijkt alsof hij aan het werk gaat, maar hij voert allerlei stappen uit, maar vervolgens komt er niets om mijn device.
En wat er al op stond, blijft staan, maar verdwijnen de albumillustraties.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 oktober 2014 om 20:46 ----------

Ik heb het nogmaals geprobeerd, maar het lukt nog steeds niet.
Hij lijkt druk bezig te zijn. Alle nummers/albums die ik wil syncen zie je boven in het scherm in de balkje voorbij komen.
Er verschijnt alleen niets om mijn devices.
  #31  
Oud 10-11-14, 08:56
Maverick49 Maverick49 is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 18
Standaard

Hoe zit het dan met foto's?? Ik kan niet op een normale manier foto's op mijn ipad air plaatsen..
Waardeloos dat ITunes 12..
  #32  
Oud 10-11-14, 20:12
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Wat is een "normale manier" ? iTunes 12 is een stuk handiger geworden. Als je linksboven op iDevice klikt zie je je iPad, kies die, dan krijg je links een zijbalk van wat er op je iPad staat. Daar staat ook Foto's bij. Klik daar op en je krijgt op je scherm " Synchroniseer foto's uit:" net zoals in de vorige versie van iTunes.
  #33  
Oud 21-11-14, 22:20
truestar truestar is offline
• iOS 12.4.2
• 10.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 11
Standaard

Iemand die weet hoe je muziek die je in iTunes hebt geplaatst naar je iPad of iPhone/iPod kan overzetten. Alvast bedankt!
  #34  
Oud 21-11-14, 22:30
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Hier moet dat te vinden zijn.
  #35  
Oud 24-11-14, 14:48
CanonNL CanonNL is offline
• iOS 10.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Apr 2014
Berichten: 12
Standaard

Gatver een een kl*te programma.

Hoe simpel ios op je telefoon werkt, zo kl*te werkt itunes. Ik wil gewoon alleen muziek op me iphone zetten en ik ben al een half uur aan het knooien.

erin slepen werkt niet, in de bieb zetten lukt niet, alleen nummers die ik luisterde in 2000 haalt hij de hele tijd op.

Man man man. die kerel die dit bedacht heeft mag direct weg bij apple.
  #36  
Oud 24-11-14, 17:57
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

En synchroniseren lukt ook niet ?
  #37  
Oud 26-11-14, 12:25
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Machtig je pc anders een keer opnieuw.
Reageren

Labels
itunes, software



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 of 4s weet niet wat te kiezen ! Veyron iPhone algemeen 27 28-12-12 15:55
iPhone: wat moet je doen als je iphone slecht gejailbreakt is en via itunes kan niet herstell jensm Jailbreak 5 18-06-11 21:29
Weet niet welke server ik moet aangeven boelen Odido (T-Mobile) 3 19-08-09 00:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:38.