//

Krijg geen muziek op iPhone 5c

Krijg geen muziek op iPhone 5c discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds ik een nieuwe Iphone 5c heb en de laatste versie van ITunes (12) krijg ik geen muziek op mijn Iphone. Ik gebruik de bibliotheek ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 25-10-14, 22:20
Iphone5c Iphone5c is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2014
Berichten: 1
Standaard Krijg geen muziek op iPhone 5c

Sinds ik een nieuwe Iphone 5c heb en de laatste versie van ITunes (12) krijg ik geen muziek op mijn Iphone. Ik gebruik de bibliotheek van ITunes en in ITunes staat dat de muziek op de Iphone staat. Maar dat is dus niet zo.

Wie o wie kan mij helpen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-10-14, 00:43
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

Iets te weinig info voor alle mogelijke variabelen.
Hoezo 'zegt' iTunes dat de muziek op de iPhone staat? Die snap ik even niet. Kun je wat meer toelichten?
  #3  
Oud 27-10-14, 10:46
idegroot1 idegroot1 is offline
• iOS 13.2.3
• iPadOS 13.2.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Iphone5c Bekijk bericht
Sinds ik een nieuwe Iphone 5c heb en de laatste versie van ITunes (12) krijg ik geen muziek op mijn Iphone. Ik gebruik de bibliotheek van ITunes en in ITunes staat dat de muziek op de Iphone staat. Maar dat is dus niet zo.

Wie o wie kan mij helpen?
Ik snap precies wat je bedoelt, ik kamp met hetzelfde probleem.


Het gekke is dat wanneer ik exact dezelfde handelingen op de pc van mijn man doe, lukt het wel. We hebben beiden een pc van een paar maanden oud met Windows 8.1.


Ik weet niet hoe ik dit moet oplossen.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 27 oktober 2014 om 09:48 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iPhoneAlot Bekijk bericht
Iets te weinig info voor alle mogelijke variabelen.
Hoezo 'zegt' iTunes dat de muziek op de iPhone staat? Die snap ik even niet. Kun je wat meer toelichten?
Als je in iTunes op je iphone klikt en vervolgens op muziek.
Dan zie je via de pc dus dat de muziek op de iphone staat, maar als je dan vervolgens op de iphone zelf kijkt, staat het daar niet op.
  #4  
Oud 27-10-14, 12:48
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

Is in iTunes onder Instellingen/Muziek het vinkje Muziek synchroniseren gezet? (met daarachter het aantal nummers). En is Gehele bibliotheek geselecteerd?
Zie je onder Mijn Apparaat/Muziek vervolgens diezelfde gegevens?

Dan zou na synchroniseren de muziek moeten zijn overgezet.
Nu is iTunes niet erg communicatief: als er geen ruimte is op de iPhone, of de resolutie van de bestanden wordt niet ondersteund, dan volgt er geen foutmelding, maar gebeurt er gewoon helemaal niets.
  #5  
Oud 27-10-14, 17:36
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

Okay, ik heb hetzelfde probleem nu ook live! Een nieuwe Air 2 ingericht en alles wijst op 64 GB muziek, terwijl er helemaal niets op staat...
Die ga ik uitzoeken!

Edit:
Losgekoppeld van iTunes, Match uitgezet en iPad weer aan iTunes gekoppeld. Alles synchroniseren aangevinkt en op de betreffende knop geklikt. Alles begon te synchroniseren.
Wat wel vreemd is dat dit proces veel te kort duurde om 2000 titels in hoge resolutie over te zetten; was in 30 minuten gepiept en dat kan niet. Maar het staat er nu wel op.

Laatst gewijzigd door iPhoneAlot; 27-10-14 om 21:45.
  #6  
Oud 27-10-14, 21:41
idegroot1 idegroot1 is offline
• iOS 13.2.3
• iPadOS 13.2.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 119
Standaard

Ik heb iTunes opnieuw geïnstalleerd. Je gaat tenslotte van alles proberen nietwaar.
Gelukkig kon ik nu in ieder geval muziek en films aan mijn bibliotheek toevoegen. Dat lukte gisteren ook niet meer.
Net kon ik één film syncen met mijn iPad.
Daarna hield hij er weer mee op.
Ik kan syncen tot ik een ons weeg, maar er verschijnt gewoon niets op mijn iPad!
Als het syncen net gestart is, zie je op de iPad links boven dat cirkeltje draaien. Fijn denk je dan, hij doet het!
Maar even later is het cirkeltje weg. Op de pc zie je dat blauwe balkje boven in je scherm gewoon verder gaan. En op een gegeven moment is het voltooid.
Maar nog steeds staat niets op de iPad.

Wie weet de oplossing? Ik weet het nu niet meer.
  #7  
Oud 28-10-14, 00:40
Freeltd Freeltd is offline
• iOS 17.3
• iPadOS 17.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: Kortenberg
Berichten: 529
Standaard

Vandaag vroeg mijn baas om zijn muziek van de laptop op zijn iphone te zetten. Eerst naar de bibliotheek, geen probleem.

Daarna syncen en dat ging veel te snem voor 6500 liedjes. Onder muziek van de iphone in iTunes stonden alle nummers licht grijs en op de iPhone niets.

Daarna nog eens syncen en toen ging het precies wel. Maar na afloop stonden ze op de iphone en een minuut later waren alle liedjes verdwenen, maar zag je wel dat er nog steeds 30gb was bijgekomen op de iphone. En in Itunes stonden nu ineens sommige nummers int zwart, maar de meesten nog in het grijs.

Dus voor mij blijft het voorlopig een raadsel. Hopelijk kom ik meer te weten in dit topic.

Bijkomende info: mijn baas heeft ook nog maar pas een nieuwe laptop en dus moesten ook weer alle liedjes in de library gebracht worden, wat in oude versies van itunes makkelijker was, vond ik.
  #8  
Oud 28-10-14, 00:52
idegroot1 idegroot1 is offline
• iOS 13.2.3
• iPadOS 13.2.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 119
Angry

Na weer de hele avond gedoe met iTunes, ben ik tot de ontdekking gekomen dat 1 of 2 video's syncen lukt. Dan stopt hij er mee.

Als ik iTunes afsluit, daarna weer opstart en op de pc naar mijn ipad ga en daar bij video de grijze video's die niet niet zijn gesynct weghaal, kan ik ze daarna weer opnieuw vanuit de bibliotheek naar de ipad slepen. En ja hoor, dan doet hij het wel.


Als ik daarna weer een andere film of muziek wil syncen, doet hij het weer niet. Hele procedure van grijze 'onderdelen' weghalen, itunes sluiten en opnieuw starten, nog een keer syncen en dan doet hij het weer even.


Wat een toestand!
  #9  
Oud 28-10-14, 11:13
Freeltd Freeltd is offline
• iOS 17.3
• iPadOS 17.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: Kortenberg
Berichten: 529
Standaard

Een vraagje. Gaat het bij jullie om aangekochte muziek, geripte cd's en/of illegale muziek?
  #10  
Oud 28-10-14, 12:15
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

Bij mij geripte CD's uit eigen collectie en via iTunes gekochte muziek. Op iTunes blijft de originele resolutie staan; meestal 24 bit en hoge sampling. Naar de iDevices gaat 16 bit 44 kHz (meer lusten ze helaas niet).
  #11  
Oud 28-10-14, 17:44
Freeltd Freeltd is offline
• iOS 17.3
• iPadOS 17.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: Kortenberg
Berichten: 529
Standaard

Ik snap er helemaal niets meer van. Zou dit dan een bug in iTunes zijn. Mijn baas vertelde mij vandaag dat hij gisteren merkte dat soms de liedjes wel te zien waren op de iPhone, maar dan direct erna weer niet zichtbaar zijn. Aangekoppeld aan iTunes zie je wel degelijk dat hij 30gb muziek op de iphone heeft gezet.

Enkel raar dat die soms verschijnen en soms weer weg zijn. Als je dan op de lijst gaat kijken in iTunes wat er op de iphone staat, is het nog altijd de meesten lichtgrijs en een aantal in het zwart.
  #12  
Oud 28-10-14, 18:44
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

Er lijkt idd iets loos. De balk in iTunes geeft ruim 60GB muziek, op de iPad slechts enkele nummers. Na synchronisatie was alles wel aanwezig op de iPad...
  #13  
Oud 29-10-14, 07:50
Freeltd Freeltd is offline
• iOS 17.3
• iPadOS 17.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: Kortenberg
Berichten: 529
Standaard

Alez, vermits mijne baas niet de enige is, is er nog hoop. Want het lijkt echt wel ergens op een bug. Jammer genoeg nog niet veel over te vinden.

Thans heb ik een week terug op mijn nieuwe 5s alles netjes erop gekregen met de nieuwe iTunes.
  #14  
Oud 29-10-14, 16:40
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

Nog zo'n toverbal...
Ben op de iPad zo'n 200 nummers kwijt en uitgerekend de meest afgespeelde! De iPad opnieuw aan iTunes gehangen en na lang nadenken, begon de update.

Melding 'nummer 1 van 197 synchroniseren' en daar blijft-ie hangen. D'r kruipt echt ergens een rat door het systeem!

Laatst gewijzigd door iPhoneAlot; 29-10-14 om 17:01. Reden: Voortschrijdend inzicht
  #15  
Oud 30-10-14, 17:34
Retort308 Retort308 is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Haarlemmermeer
Berichten: 4
Stuur een bericht via MSN naar Retort308
Standaard

Gebruik itools, gisteren ontdekt, zie:itools downloads - Free software downloads and software reviews - CNET Download.com

Een verademing, werkt als een zonnetje, is gratis en snel.
  #16  
Oud 30-10-14, 18:16
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

Dank. Ga ik uitproberen!
  #17  
Oud 30-10-14, 19:18
Freeltd Freeltd is offline
• iOS 17.3
• iPadOS 17.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: Kortenberg
Berichten: 529
Standaard

Iemand anders nog een idee waarom het niet met iTunes lukt?
  #18  
Oud 30-10-14, 22:28
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

Betekent 'lichtgrijs' uit jouw post niet dat de locatie niet meer present is?
  #19  
Oud 31-10-14, 04:54
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

De app iFile express lijkt op papier ook te kunnen helpen.
  #20  
Oud 31-10-14, 07:51
Freeltd Freeltd is offline
• iOS 17.3
• iPadOS 17.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: Kortenberg
Berichten: 529
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iPhoneAlot Bekijk bericht
Betekent 'lichtgrijs' uit jouw post niet dat de locatie niet meer present is?
Dat zou kunnen. Moet het eens bekijken.
Mss dat mijn baas straks op kantoor is en dat ik het nog eens kan bekijken.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ik krijg geen e-reader voor ios 5.1.1 geinstalleerd, krijg alleen Ibook meldingen Patricia69 iPad Apps 4 17-11-13 21:46
Krijg geen muziek op Iphone Olaf1979 iPhone algemeen 1 25-04-13 13:20
Krijg geen muziek meer op Ipad Scotman iPad algemeen 1 19-10-12 20:16
Krijg geen muziek op iphone Hamkaas Muziek, foto & video 0 06-01-12 23:56
krijg geen muziek via Itunes versie 7.5 op men unlocked Iphone tom555 Archief 2 26-11-07 20:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:01.