iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Agenda synchroniseerd niet ! (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/15994-agenda-synchroniseerd-niet.html)

Peterjh 12-07-08 14:47

Agenda synchroniseerd niet !
 
Gisteren heb ik de nieuwe Itunes geinstalleerd of het daar aan ligt weet ik niet, maar ik heb een probleem met mijn agenda.

Afspraken die ik in mijn agenda van mijn IPhone zet worden bij synchroniseren niet overgezet in mijn outlook op de PC.

Verander is iets in mijn agenda op de PC veranderd dit wel in de Iphone.

Kkortom, hij werk maar 1 kant op en dat is lastig.

Kent iemand dit probleem en vooral weet iemand hoe dit op te lossen ?

ruud4810 12-07-08 16:11

Agenda synct niet
 
Klopt. Heb hetzelfde probleem. Krijg eerst de melding iTunes was unable to load provider data from Syn Servics. Reconnect or try again later.
Heb even gegoogled en schrijnt een algemeen probleem te zijn.
Wellicht dat er een iTunes update komt.

Destiny 12-07-08 17:16

Verplaatst naar Problemen (niet-modding)

Peterjh 14-07-08 12:13

Ik krijg mijn probleem niet opgelost en dat is lastig.
Weet iemand hier wat er aan de hand is of wat ik verkeerd doe ?

Marlon 14-07-08 12:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peterjh (Bericht 141594)
Ik krijg mijn probleem niet opgelost en dat is lastig.
Weet iemand hier wat er aan de hand is of wat ik verkeerd doe ?

Misschien helpt het als je push uit/aan zet voor je agenda/adresboek? Als je tenminsten MobileMe hebt.. Als push namelijk aan staat, gebeurd het syncen/pushen alleen via MobileMe of the air, dus niet meer via de kabel en iTunes. Wellicht dat het hier aan ligt?

Let me know.

Peterjh 14-07-08 12:25

Dank voor je reactie.
ik heb geen MobileMe.

ik synchroniseer met mijn Iphone met Outlook.
werkte prima tot vorige week, echter na mijn Itunes update synchroniseerd hij niet meer van de telefoon naar de pc.
andersom wel ??

hvingen 16-07-08 12:50

Ik ben elders in dit Forum (onder iTunes) ook een item begonnen hierover. Daar betreft het ook het adresboek.

Het is allemaal om gek van te worden!

Zie: Sync problemen met iTunes 7.7

Thx

Brum 23-07-08 22:43

Kort maar hevig : Me 2 :-(

Wiebertje 13-08-08 10:26

Ik heb er ook last van gaat nergens over, heeft altijd goed gewerkt en sindskort OPEENS werkt het niet meer.. synchronisatie van Mac naar iPhone gaat prima, maar van iPhone naar Mac neemt ie niks over...

i-HKA 13-08-08 10:28

Hier nog steeds idem hetzelfde.........................................................................................
.................................................................................................... .

Brum 13-08-08 11:15

Ik spreek over de Windows versie van Outlook en iTunes....

Na installatie van iTunes nieuwste versie (7.7.1.11 ofzo) van vorige week werkt het WEL weer gewoon...

Zie andere draadjes hierover.

Een voorlopige workaround was als volgt :
Maak op de iPhone een agenda-item aan en maak deze "terugkerend", maar tot de dag van de afspraak zelf.
Dus wel terugkerend, maar slechts 1 keer op de dag van de afspraak.
DAN staat'ie na sync wel in Outlook !!

Overigens staan je verloren gewaande afspraken wel gewoon in Outlook, maar dan alleen in de "view" van alle afspraken.
In de view van dag/week overzicht staan ze inderdaad niet.

Succes,

laurensvos 13-08-08 13:09

bij mij hielp de update naar iTunes nieuwste versie 7.7.1.11 - dus hopelijk voor jullie ook.

Edit - helaas te vroeg gesproken. dit bleek niet het geval, probleem is alleen maar erger geworden, zie mijn andere post: https://forum.iculture.nl/f28/i...er-syncen.html

helpie?!

sjansma 17-08-08 17:51

Tja, merkwaardig probleem. Zag nog maar 1 afspraak staan in mijn iphone agenda, terwijl de synchronisatie met iCal ogenschijnlijk goed ging. Een beetje rondneuzen op diverse fora leerde mij dat ik beslist niet de enige was. Maar de meeste aangedragen oplossingen werkten niet. Wat ik toe heb gedaan is in iTunes Geselecteerde agenda's gebruiken. Een voor een een agenda toegevoegd, omdat ik het vermoeden had dat er een een conflict opleverde. Een vinkje zetten en daarna weer synchroniseren. Dit ging tot mijn verbazing goed voor alle vinkjes. Dus voor mij is de oplossing kiezen voor Geselecteerde agenda's en dan alles aanvinken.

Als Apple de iPhone als serieuze zakelijk oplossing wil neerzetten mogen dit soort problemen zich niet voordoen, lijkt me.

jolyon 25-08-08 04:24

Kort maar hevig : Me 2 :-(

Ical --> Iphone = prima
Iphone --> Mobileme/Ical = not

eriks 26-08-08 13:41

Mijn ervaring :
Mobileme naar ical en omgekeerd werkt OK
Mobileme naar iphone is een ramp.
Sync verloopt hierbij blijkbaar zeeeeeeeeeer traag, soms doet hij er een ganse dag over eer ik de wijziging zie op de iPhone. Is niet Apple waardig, dit product.
Of doe ik iets verkeerd ?

macfreaker 26-08-08 20:13

Citaat:

Apple waardig, dit product. Of doe ik iets verkeerd ?
Is inderdaad zo heel traag. Zal hopelijk een verbetering inkomen. Maar uiteindelijk worden de gegevens wel gepusht hoor. :D

cornea 04-09-08 17:42

hier 2x iphone 3G met 2.0.2.
als ik eerst de ene synchroniseer dan gaat hij alleen outlook afspraken naar iphone.
als ik dan de 2e synchroniseer dan staan de afspraken van de 1e iphone ook in de 2e.

Hoe kan ik dit veranderen? (wil dus niet de afspraken van de ene iphone naar de andere)

iHansD 27-03-09 20:25

Als ik een synchronisatieopdracht geef in iCal geeft hij aan dat dit niet kan vanwege inconsistentie van gegevens. Wat zou dat kunnen zijn?

K9-Noja 19-04-10 16:08

bij synct hij wel goed.... alleen zet hij de afspraken op een dag eerder ?????

BruceSV 19-04-10 16:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iHansD (Bericht 271690)
Als ik een synchronisatieopdracht geef in iCal geeft hij aan dat dit niet kan vanwege inconsistentie van gegevens. Wat zou dat kunnen zijn?

Misschien dat je tijden zowel 12h als 24h worden weergegeven?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:48.