//

iTunes gaat naar volgende nummer na 2 minuten spelen

iTunes gaat naar volgende nummer na 2 minuten spelen discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Normaal lees ik altijd de forums op zoek naar de juiste oplossing voor een bepaald probleem maar dit keer kon ik echt geen antwoord vinden. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-11-14, 10:35
iWard iWard is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2014
Berichten: 1
Standaard iTunes gaat naar volgende nummer na 2 minuten spelen

Normaal lees ik altijd de forums op zoek naar de juiste oplossing voor een bepaald probleem maar dit keer kon ik echt geen antwoord vinden. Vandaar dat ik een account heb aangemaakt en een nieuw topic start.

Ik heb al enige tijd last van het volgende probleem: iTunes lijkt sommige albums die ik gedownload heb gedeeltelijk af te spelen. Daarmee bedoel ik dat elk nummer wat ik afspeel, na ongeveer 2 minuten wordt gestopt waarna het volgende nummer wordt afgespeeld. Het gekke is dat dit ook gebeurt op mijn iPod Classic en mijn iPod Nano, terwijl ik op mijn iPhone en iPad geen last heb van dit probleem.

Nu heb ik al tevergeefs geprobeerd om:
- mijn besturingssysteem bij te werken
- mijn volledige iTunes bibliotheek te resetten en het bestand Itunes Libary te herplaatsen
- nummers compleet te verwijderen uit iTunes en ze daarna weer toe te voegen in mijn muziek bibliotheek.

Mij is veder opgevallen dat:
- dit gebeurt bij zowel bestandtypes als .m4a en .mp3
- wanneer ik een AAC versie aanmaak, de nummers een tijdsduur hebben van 2:04 (ongeveer de tijd waar de nummers worden geskipt)

Is er iemand die hiervoor een oplossing weet of mij kan door verwijzen naar een topic waar dit wordt uitgelegd? Ik heb al op het forum van Apple gekeken maar ook daar kan ik niet de oplossing vinden.

Verder draait mijn laptop op Windows 8.1
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
YouTube afspeellijsten gaan niet door naar volgende nummer Bananenbennie iPad Apps 6 29-05-13 22:38
Windows: Itunes 'springt' terug naar nummer JurriaanE iTunes 3 29-09-11 22:37
Mac OS X: iPhone update downloaden met iTunes. PC: 5 minuten, Mac: 87 minuten? Muxje iTunes 0 16-07-10 00:49
Volume MC: Naar het volgende nummer met de volume-knoppen Roffel iPhone algemeen 13 03-11-09 22:07
[iPod] volgende nummer door volumebuttons? regtuRz iPhone algemeen 7 08-12-08 00:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:08.