//

Liedjes van pc op iPhone zetten

Liedjes van pc op iPhone zetten discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn probleem is het volgende: graag wil ik een volledige map met verschillende liedjes van verschillende artiesten in 1 map op mijn iPhone zetten. Wanneer ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 04-11-14, 20:05
JohanVB JohanVB is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2014
Berichten: 7
Standaard Liedjes van pc op iPhone zetten

Mijn probleem is het volgende:

graag wil ik een volledige map met verschillende liedjes van verschillende artiesten in 1 map op mijn iPhone zetten.

Wanneer ik dit probeer moet ik elk liedje afzonderlijk en niet de hele map in iTunes in een afspeellijst zetten, maar deze afspeellijst krijg ik onmogelijk op mijn iPhone.

Ik werk met Windows 8.1 en heb een iPhone 6.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen of waar ik een soort stappenplan kan vinden?

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-11-14, 17:28
PieterEhv PieterEhv is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2014
Locatie: Eindhoven
Berichten: 113
Standaard

Je kunt in iTunes in het tabblad voor de muziekinstellingen aangeven wat je wilt laten syncen van iTunes naar je iPhone. Als je daar de betreffende afspeellijst aanvinkt (en de rest niet) dan zullen alleen de liedjes uit die afspeellijst overgezet worden naar je iPhone. Je kunt op die manier een of meerdere afspeellijsten gebruiken om te bepalen wat er op je iPhone moet komen staan aan muziek.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mac OS X: Probleem met synchroniseren van liedjes in itunes naar iphone 5 sebadel iTunes 0 13-09-13 22:35
Mac OS X: Probleem liedjes op iphone zetten.. jandekraai iTunes 1 17-08-12 14:41
Liedjes van iTunes naar iPhone doorsturen SSamantha iTunes 0 20-03-12 19:14
Windows: Liedjes op iphone zetten kan iemand me helpen Kimiie iTunes 8 06-09-08 11:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:46.