//

Itunes synchronisatie foto's artiesten

Itunes synchronisatie foto's artiesten discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een heel apart probleem bij de synchronisatie van mijn muziek tussen mijn 5s en Itunes. Ik heb alle ID3-tags aangepast en daarbij alle ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 15-11-14, 20:55
gretigejonkheer gretigejonkheer is offline
• iOS 8.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2014
Berichten: 1
Standaard Itunes synchronisatie foto's artiesten

Ik heb een heel apart probleem bij de synchronisatie van mijn muziek tussen mijn 5s en Itunes. Ik heb alle ID3-tags aangepast en daarbij alle album-art verwijderd omdat ik liever geen afbeeldingen bij mijn muziek heb. Ik gebruik alleen nummer, artiest en naam album. Echter, na een paar dagen kwam ik erachter dat Itunes of mijn Iphone op de een of andere manier toch afbeeldingen van artiesten heeft gedownload (alleen bij muziek -> artist). Met MP3-tag of via Itunes zijn deze nergens zichtbaar. Het gaat dus niet om album-art maar alleen om de afbeeldingen van artiesten. Heeft iemand een idee hoe ik deze kan verwijderen? Ik heb voor mijn gevoel echt alles geprobeerd. Rechtermuisknop -> gedownloade illustraties wissen - werkt bijvoorbeeld ook niet. Los van het feit dat ik dit heel irritant vind, is het ook vreemd dat itunes zomaar data over mijn muziek verzameld. Iemand een idee? Thx alvast!!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mac OS X: Artiesten selecteren voor synchronisatie is bijna onmogelijk JanineSchrijft iTunes 0 06-10-13 00:15
Apple tc itunes festival niet alle artiesten afspeelbaar? MJonkers Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 0 30-09-12 21:27
Foto's zijn na synchronisatie iTunes->iPhone vaag DaveV iTunes 1 15-04-12 22:28
Foto: iTunes synchronisatie 'optimaliseert' m'n foto's jasper Muziek, foto & video 6 01-08-09 02:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:31.