iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Windows: Bugs in iTunes? (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/160863-bugs-itunes.html)

iPhoneAlot 07-12-14 11:33

Bugs in iTunes?
 
1 Bijlage(n)
Ik zit weer te koekhakken met dat !#@$%&^*-iTunes. Nieuwe muziek gekocht en het album aan iTunes toegevoegd. Maar de muziek synchroniseert niet naar de iDevices. De informatie onderin de statusbalk slaat nergens op: 98 GB vrije ruimte, 40 GB muziek en 20 GB apps. Bij mijn weten is bijna 160 GB wat veel voor een iPhone of iPad.
De muziek is wel zichtbaar in de lijst van muziek op bijv. de iPad, maar wordt weergegeven met zo'n stippellijn bolletje.

- laatste versie iTunes;
- iTunes Match staat uit;
- de opmaak van de bestanden is AIFF 16 bit 44,1 kHz;
- de muziek speelt in iTunes prima af.

Wat nu weer? :confused:

PieterEhv 08-12-14 23:16

Tip: ga op zoek naar dubbele aankopen in je bieb.

Meer info: A nasty little iTunes/iOS bug may be causing media sync issues | The Robservatory

iPhoneAlot 09-12-14 10:11

Bedankt voor de herinnering! Had het artikel al eens gelezen, maar was het helemaal vergeten.
Heeft helaas niet geholpen en ik heb nog steeds 98 GB vrije ruimte op een iPhone waar al 60 GB data op staat... Knap van Apple!

iPhoneAlot 10-12-14 13:57

iOS 8.1.2 geïnstalleerd: geen verschil. Ik zag nu ook dat onder Gebruik in de iPhone de gegevens van slag zijn! 100 GB vrij, 40 GB muziek en 20 GB apps. Ik heb ofwel een heel bijzonder exemplaar, of er is iets serieus mis met de software.

Laatste actie: alle muziek van de iPhone verwijderd en opnieuw aan iTunes gehangen. Nu loopt er een synchronisatie, maar het aantal nummers lijkt niet compleet. Dat wordt een middagje afwachten...:o

Op iPad is het nog spannender! 100 GB vrije ruimte naast de muziek en de apps (samen 60 GB), maar na wissen van 40 GB muziek nog maar 96 GB vrij... Schiet mij maar lek.

wollie1979 11-12-14 17:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iPhoneAlot (Bericht 987033)
iOS 8.1.2 geïnstalleerd: geen verschil. Ik zag nu ook dat onder Gebruik in de iPhone de gegevens van slag zijn! 100 GB vrij, 40 GB muziek en 20 GB apps. Ik heb ofwel een heel bijzonder exemplaar, of er is iets serieus mis met de software.

Laatste actie: alle muziek van de iPhone verwijderd en opnieuw aan iTunes gehangen. Nu loopt er een synchronisatie, maar het aantal nummers lijkt niet compleet. Dat wordt een middagje afwachten...:o

Op iPad is het nog spannender! 100 GB vrije ruimte naast de muziek en de apps (samen 60 GB), maar na wissen van 40 GB muziek nog maar 96 GB vrij... Schiet mij maar lek.

zal wel een kostbare iphone/ipad zijn die jij hebt :d

iPhoneAlot 12-12-14 13:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wollie1979 (Bericht 987162)
zal wel een kostbare iphone/ipad zijn die jij hebt :d

Zeker Weten!
iPad Air 2,5 160 GB! :cool:


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:54.