//

reservekopie

reservekopie discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb al een beetje op internet rond gekeken, maar ik kom er niet helemaal uit. Ik heb een iphone 5 (16GB) waar ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-12-14, 18:22
Reckimo's schermafbeelding
Reckimo Reckimo is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Locatie: n.v.t.
Berichten: 146
Standaard reservekopie

Hallo, ik heb al een beetje op internet rond gekeken, maar ik kom er niet helemaal uit. Ik heb een iphone 5 (16GB) waar ik altijd via de cloud een backup van heb gemaakt. Nu had ik hiervoor altijd een vergrotende iCloud account voor extra opslag, maar deze is 20 weken geleden verlopen. Ik heb dus al sinds 20 weken geen reservekopie gemaakt via de cloud.

Nu krijg ik vandaag mijn iphone 6 64GB binnen, en nu zou ik dus graag een reservekopie willen maken in iTunes zodat ik niet weer een uitbreiding van mijn iCloud opslag moet kopen. Nu probeer ik dus binnen iTunes dit te doen, maar wanneer ik mijn telefoon inplug in de USB geeft iTunes aan: Welkom bij u nieuwe iPhone. Ik kan hem configureren als nieuwe iphone of herstellen vanaf reservekopie die het laatst op iTunes is gemaakt (8 maanden terug..).

Nu is dus de vraag: hoe maak ik nu een nieuwe reservekopie binnen iTunes want het scherm geeft nu alleen aan configureren als nieuw of oude reservekopie erop zetten, maar ik wil gewoon op mijn PC een nieuwe reservekopie maken...

Wie heeft de gouden tip??

Alvast heel erg bedankt!

Groeten

Reckimo
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-12-14, 23:19
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Even nagaan of ik het goed begrijp: je hebt je iPhone 5 verbonden met iTunes en je wilt daar een up-to-date reservekopie van maken ?
  #3  
Oud 17-12-14, 23:26
Freeltd Freeltd is offline
• iOS 17.3
• iPadOS 17.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: Kortenberg
Berichten: 529
Standaard

Had ik ook aan de hand met overgaan van de 5 naar de 5S. Gewoon van de oude reservekopie maken. Daarna de nieuwe eraan hangen en als nieuwe configureren. Als dat afgerond is, kun je in iTunes de reservekopie terug zetten.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Reservekopie dorpsie iCloud 4 16-02-14 14:02
Reservekopie Diageo iPhone algemeen 3 29-10-12 10:31
Reservekopie donovoso iPhone algemeen 0 14-07-11 22:02
reservekopie murky123 Archief 1 20-12-09 19:56
Reservekopie terugzetten, na oude reservekopie te hebben gekozen Ray iPhone algemeen 1 07-09-08 17:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:53.