//

itunes doet niks meer als ik ipad aansluit

itunes doet niks meer als ik ipad aansluit discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) mijn itunes 12 doet alles zoals het hoort wanneer ik me ipad nog niet aangesloten heb wanneer ik me ipad aansluit en ik op ipad ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-12-14, 16:21
patjepolskie patjepolskie is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 23
Standaard itunes doet niks meer als ik ipad aansluit

mijn itunes 12 doet alles zoals het hoort wanneer ik me ipad nog niet aangesloten heb wanneer ik me ipad aansluit en ik op ipad druk in itunes doet itunes niks meer geen enkele actie zelfs sluiten van itunes doet hij niet maar wanneer ik de kabel uit me ipad haal dan gaat itunes weer verder als normaal

help astublieft kan niks met me ipad nu totdat ik hem kan herstellen en updaten bedankt voor reacties
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-12-14, 16:23
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Over dit probleem heb je gisteren om 18u33 toch al een topic geopend:

http://forum.iculture.nl/f90/ipad/f9...es-itunes.html
  #3  
Oud 21-12-14, 16:25
patjepolskie patjepolskie is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 23
Standaard

ik had het bij ipad ge-post maar nu denk ik dat het me itunes is dat het probleem is
  #4  
Oud 22-12-14, 12:54
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Met het risico (weer) als zeurpiet neergezet te worden, zou ik als eerste denken dan je even rustig moet beschrijven wat je bijvoorbeeld al gedaan en geprobeerd hebt, en misschien even wat uitgebreider je probleem te beschrijven. Een paar extra zinnen en wat leestekens geeft veel duidelijkheid en kost echt niets extra's (en nodigt anderen eerder uit tot helpen). ps. nee, ik heb het niet over taalvautun, die maak ik zelf ook

In je profiel heb je overigen nog staan dat je geen ipad hebt, misschien handig om ook even aan te passen zodat duidelijk is wat je aan apparatuur gebruikt.

Over je probleem. je hebt blijkbaar een ipad en als je die aan je pc aansluit gebeurd er niets.
- Hoor je binnen windows wel een geluid dat hij aangesloten wordt?
- Heb je al een andere aansluiting geprobeerd
- werken andere apparaten wel goed op die aansluiting?
- als het apparaat niet herkend wordt, heb je de mogelijkheid om eens op een andere computer te proberen?

Als Windows je ipad al niet ziet, dan is dat eerst iets wat je moet oplossen voordat je met iTunes bezig gaat. Binnen apparaatbeheer weggooien bijvoorbeeld.

Als je wel een geluid hoort bij aansluiten, en Windows verkenner ziet de ipad wel, dán pas kijken naar itunes.
Volgens je profiel heb je op je telefoon een jailbreak, heb je die op de ipad ook? misschien dat daar iets fout zit (sorry, verder geen verstand van).
En als er geen data op de ipad staat, is het wellicht een idee om de ipad in dfu modus te zetten en helemaal vers opnieuw te beginnen?
  #5  
Oud 22-12-14, 13:47
patjepolskie patjepolskie is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 23
Standaard

de reden dat me info niet meer klopt is omdat ik ongeveer een jaar geleden hier voor het laatst ben geweest en heb nu wel een i-pad

en op antwoord op je vragen
computer herkent de ipad wel met het bij behorende geluid

het probleem is makkelijk uit te leggen itunes maak niet uit welke versie werkt prima maar zodra ik me ipad via de kabel aansluit op comp itunes staat dan gelijk vast kan dan niks doen niks reageert kan ook itunes niet sluiten wanneer ik de ipad weer loskoppel doet itunes het ook weer.

heb vershillende itunes versies geprobeerd ook op andere computer en precies dezelfde issue

nou loop ik al dagen te zoeken op internet en heev veel mensen hebben hetzelfde probleem het zit blijkbaar in sync services nu heb ik een oplossing gevonden voor mac maar kan geen oplossing vinden voor windows 7 computers.

hoop dat het nu wel duidelijk is bedankt voor reacties alvast
  #6  
Oud 22-12-14, 13:56
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Hoi, dat maakt eea een stuk uitgebreider (en beter te lezen )

Heb je al dit geprobeerd :
Citaat:
Unchecking the check box labeled Prevent iPods, iPhones and iPads from syncing automatically seems to be working for me. It's found in Edit (menu) -> Peferences -> Devices (tab/button). After that, the phone appears in the left pane. It seems like it starts to sync, but stops before really progressing. To sync the iPhone manually, click on the iPhone in the list and press the Sync button that appears in the lower right portion of iTunes
Ik zit even niet bij een computer met itunes, dus ik kan het even niet proberen.

Ook kan je (zou ik) in apparaatbeheer de ipad verwijderen en kijken of bij opnieuw aansluiten de ipad opnieuw herkent wordt. misschien dat dat helpt.

Werkt je telefoon overigens wel gewoon op dezelfde itunes installatie? Als je telefoon het wel gewoon doet, ligt het dus specifiek aan de herkenning van je ipad <--> pc.

Als je niets op je ipad hebt staan (of een goede backup hebt) kan je ook nog eens een complete reset proberen?
  #7  
Oud 22-12-14, 14:15
patjepolskie patjepolskie is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 23
Standaard

oke bedankt die opties ga ik nu proberen bedankt voor de snelle reactie

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 22 december 2014 om 14:02 ----------

ik ben een stuk verder nu haha door te doen wat er in die link stond en dat uitgezet nu kan ik back ups terugzetten en door ipad browsen via itunes

heb ook gedaan wat jij zei via apparaten beheer ipad verwijderd en opnieuw aan gesloten en driver software opnieuw geinstalleerd

maar itunes vriest nog steeds vast zodra ik me ipad wil updaten of restore en update beide buttons als ik er op klik bevriest itunes wee
  #8  
Oud 22-12-14, 15:11
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Ok, dus als je al een goede recente backup hebt, dan is er de mogelijkheid om een complete reset van het toestel te doen.
Optie 1: Op de ipad een reset uitvoeren en een backup terugzetten
Optie 2: op de ipad een reset uitvoeren en installeren als nieuwe ipad (zonder backup terug te zetten.

Uit nieuwsgierigheid zou ik optie 2 kiezen, een reset uitvoeren en als nieuwe ipad configureren. Als hij dan helemaal goed werkt (na de reset dus), dan zit er "iets" in de vorige installatie en zou ik de backup niet meer terugzetten.
Dan heb je dus een verse, lege ipad die je dan weer kan vullen.
  #9  
Oud 22-12-14, 15:18
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patjepolskie Bekijk bericht
maar itunes vriest nog steeds vast zodra ik me ipad wil updaten of restore en update beide buttons als ik er op klik bevriest itunes wee
Probeer het onderstaande eens:

iTunes: How to reset the Lockdown folder - Apple Support
  #10  
Oud 22-12-14, 15:21
patjepolskie patjepolskie is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 23
Standaard

voor blaze ben beetje nog steeds een noob met dit kan je uitleggen hoe ik me ipad reset naar een nieuwe ipad zonder itunes?
  #11  
Oud 22-12-14, 15:25
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

De optie van timosha zou ik eerst proberen. dat ziet er wel heel goed uit. Dat is een mooie timosha, die kende ik nog niet.
Probeer dat dus eerst even. een complete reset kan later nog wel. (dat doe je via de installingen --> algemeen --> reset (dacht ik zo uit het hoofd).

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 22 december 2014 om 14:27 ----------

Dit dus voor jou (windows 7 toch?)

Windows Vista or Windows 7

Choose Start, type %ProgramData% in the search bar, and press Return.
Double-click the Apple folder.
Right-click the Lockdown folder and choose Delete.
  #12  
Oud 22-12-14, 15:35
patjepolskie patjepolskie is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 23
Standaard

ik heb windows 7 inderdaad en heb gedaan wat timosha voorstelde maar nu kan itunes geen verbinding maken met me ipad geeft een unknown error aan
(0xE8000003). waarschijnlijk moet ik itunes nu her-installeren denk ik

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 22 december 2014 om 14:37 ----------

voor de reset algemeen-stel opnieuw in - en dan welke optie zijn er meer dan reset alleen wis alle inhoud en instellingen? bedoel je deze blaze?
  #13  
Oud 22-12-14, 15:44
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patjepolskie Bekijk bericht
(0xE8000003). waarschijnlijk moet ik itunes nu her-installeren denk ik
Je hebt volgens jouw profiel een jailbreak gebruikt. Als er in iTunes geen "gratis" betaalde apps staan dan probeer het onderstaande eens:

iOS: Unknown error containing '0xE' when connecting to a Windows PC - Apple Support

Staan er in iTunes wél "gratis" betaalde apps dan verwijder die eerst.
  #14  
Oud 22-12-14, 15:48
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Dat was inderdaad wat ik bedoelde.
Als je itunes de-installeerd, wel even checken of je alles hebt verwijderd, dus ook onder program files. Windows heeft er nog wel een handje van om niet alles te verwijderen van een de-installatie.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 22 december 2014 om 14:48 ----------

eventueel kan je de gratis versie van ccleaner er even op los laten bedenk ik me nog
  #15  
Oud 22-12-14, 15:58
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blazez Bekijk bericht
Als je itunes de-installeerd, wel even checken of je alles hebt verwijderd, dus ook onder program files.
En nog wat restanten:

Remove and reinstall iTunes and related software components for Windows Vista, Windows 7, or Windows 8 - Apple Support

Ik ga het hier bij laten. Succes gewenst.
  #16  
Oud 22-12-14, 15:59
patjepolskie patjepolskie is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 23
Standaard

installatie en uninstall heb ik onder de knie nu naar tig keer verwijderen en installeren haha heb een reset geprobeerd maar na de apple logo en laad bar eronder zie ik nu al tijdje alleen dat draaiende laad cirkeltje en voor de rest niets begin nou aan mezelf te twijfelen is het mogelijk om ipad te forceren om te updaten of naar fabriek instellingen te krijgen en je had het eerder over dfu mode ? wat wil dat zeggen en wat doet het ???

bedankt voor de hulp trouwens blaze en timosha
  #17  
Oud 22-12-14, 16:02
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

If you can't update or restore your iPhone, iPad, or iPod touch - Apple Support
  #18  
Oud 22-12-14, 16:13
patjepolskie patjepolskie is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 23
Standaard

blaze!! you the man haha het heeft gewerkt kerel super. 1 laatste vraag wat is beter me ouwe apple acc gebruiken of een nieuwe aanmaken?
  #19  
Oud 22-12-14, 16:16
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Ik neem aan dat je met acc je Apple ID bedoeld? Gewoon je eigen id blijven gebruiken. Daar heb je (neem ik aan) ook al aankopen mee gedaan. Geen reden om dat te veranderen.
Als het nu werkt, dan zat het probleem in de installatie (software) op je ipad, niet in je account. Als je nu je ipad weer werkend hebt met je nogmale/huidige apple id, dan kan je gewoon weer (vers) je apps installeren vanuit de app store (zou ik doen om alles vers te houden).
  #20  
Oud 22-12-14, 16:19
patjepolskie patjepolskie is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 23
Standaard

inderdaad me acc bedoelde ik apple id maar inderdaad het werkt weer perfect bedankt voor alle hulp en geduld blaze for pres haha
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad: ipad doet niks meer na poging tot update edwindielessen Jailbreak 5 26-05-12 23:29
ipad doet niks meer na update Jebo1956 iPad algemeen 15 07-09-11 14:12
iPad: iPad doet niks meer! Harrypotter Jailbreak 1 21-12-10 03:47
iPad: Ipad doet niks meer jannes024 Jailbreak 1 19-12-10 03:49
iPhone 3GS: Iphone doet niks meer, wel te herkennen in itunes benno13 Unlock 12 24-05-10 22:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:08.