iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Windows: Itunes loopt vast bij afsluiten (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/16224-itunes-loopt-vast-afsluiten.html)

bassliner 14-07-08 18:35

Itunes loopt vast bij afsluiten
 
Yhellow,
Itunes op mijn laptop loopt vast (reageert niet meer) zodra ik deze wil afsluiten.
Reeds alle windows updates binnen gehaald en Itunes meerdere malen geinstaleerd.
Dit zijn de foutmeldingen uit het foutenrapport....

szAppName : iTunes.exe szAppVer : 7.7.0.43 szModName : hungapp
szModVer : 0.0.0.0 offset : 00000000
C:\DOCUME~1\Roel\LOCALS~1\Temp\WER108a.dir00\iTunes.exe.mdmp
C:\DOCUME~1\Roel\LOCALS~1\Temp\WER108a.dir00\appcompat.txt

Zowel T-mobile als Apple geven niet thuis (probleem ligt niet aan de applicatie Itunes)
iemand een idee.....

yoz 15-07-08 19:33

Dan heb je zeker nod32 als virusscanner draaien. Deze veroorzaakt een freeeez bij afsluiten van itunes 7.7 Oplossing staat hieronder vermeld.

bassliner 15-07-08 22:49

@ Yoz,

idd kep nod32 als virusscanner draaien. Hoe "exclude" c:\program files/itunes/itunes.exe bij imon en de map c:\programfiles/itunes/*.* bij amon

tanx

yoz 15-07-08 23:25

Exclude of bij nl versie van nod32...uitzonderingen... doe het volgende...klik op je nod32 rechtsonderin je scherm, klik binnen control center op amon, daarna setup, dan op tabblad uitzonderingen, voeg nu C:\PROGRAM FILES\ITUNES\*.*\ toe en klik op ok.

Daarna klik je in control center op imon en wederom setup, dan tabblad geavanceerd, klik nu bij uitsluiting op bewerken en voeg deze regel toe C:\PROGRAM FILES\ITUNES.exe nu weer op ok klikken en je bent klaar.

Start iTunes 7.7 maar weer eens op. Nu kan je deze zonder problemen afsluiten. Et voila...

bassliner 15-07-08 23:48

helemaal top,
Ga het morgen meteen aanpassen.
(reactie vanaf iPhone)
Greetzz

bassliner 16-07-08 12:33

Als alles zo simpel was...
tanx voor je support

Greetzzz

yoz 17-07-08 20:24

der kan een slotje op deze topic...problem is solved

apk 18-07-08 20:44

Dank voor de tip, zat met hetzelfde probleem en is nu dus opgelost.

Ik kon alleen bij de IMON instellingen niet voor *.* gaan, ik moest een *.exe bestand selecteren. Dit is uiteraard itunes.exe geworden.

yoz 19-07-08 15:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apk (Bericht 145776)
Dank voor de tip, zat met hetzelfde probleem en is nu dus opgelost.

Ik kon alleen bij de IMON instellingen niet voor *.* gaan, ik moest een *.exe bestand selecteren. Dit is uiteraard itunes.exe geworden.

Klopt....ik heb het hierboven gelijk maar even aangepast.

The Quote 19-07-08 18:39

Snap niet,
Ik draai hier ook nod32 en helemaal geen problemen hoor..

rainking 20-07-08 12:46

Ja geweldig mijn probleem is opgelost.
thanks allemaal.

thedeek 24-07-08 20:06

ik zat met het zelfde probleem...
geweldig nu ook opgelost


thanx

Rambouzi 15-08-08 15:50

Geweldig! Het is mij ook gelukt.

Zowel op een PC als Laptop hetzelfde probleem...maar nu dus niet meer.

Thanks!!:)

Phylax1 07-09-08 01:10

thanx. was me al aan het kapot irriteren aan het probleem. :)

HomeY 07-09-08 11:31

Super tip! Vroeg me al af of het normaal was ;)

reindankelman 14-10-08 13:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door yoz (Bericht 143385)
Exclude of bij nl versie van nod32...uitzonderingen... doe het volgende...klik op je nod32 rechtsonderin je scherm, klik binnen control center op amon, daarna setup, dan op tabblad uitzonderingen, voeg nu C:\PROGRAM FILES\ITUNES\*.*\ toe en klik op ok.

Daarna klik je in control center op imon en wederom setup, dan tabblad geavanceerd, klik nu bij uitsluiting op bewerken en voeg deze regel toe C:\PROGRAM FILES\ITUNES.exe nu weer op ok klikken en je bent klaar.

Start iTunes 7.7 maar weer eens op. Nu kan je deze zonder problemen afsluiten. Et voila...

Hallo,
Eerste gedeelte lukte prima maar bij imon/bewerken/toevoegen kan ik geen tekst intoetsen. Bij toevoegen kom ik in verkenner. en dan...?

bassliner 14-10-08 15:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reindankelman (Bericht 205681)
Hallo,
Eerste gedeelte lukte prima maar bij imon/bewerken/toevoegen kan ik geen tekst intoetsen. Bij toevoegen kom ik in verkenner. en dan...?


IMON, Setup, tabblad geavanceerd, uitsluiting bijwerken. Hier kun je de regel C:\Program Files\iTunes\iTunes.exe toevoegen.

reindankelman 14-10-08 16:10

Dat is mijn probleem dat dat niet werkt. Ik krijg de volgende Waarschuwing: een netwerkberbinding van de applicaties opgesomd hieronder (er staat dus niets) is niet gecontroleerd door IMON Gebruik deze applicatie alleen wanneer er een conflict is dat niet op een andere manier opgelost kan worden.
Ik kan dus de tekst C:\PROGRAM FILES\ITUNES.exe niet kwijt.
Als ik op toevoegen klik kom ik in verkenner en klik ik op ok dan kom ik in het vorige scherm.

bassliner 15-10-08 14:04

staat iTunes.exe bij jou wellicht in een andere map of schijf?

reindankelman 15-10-08 20:48

itunes.ex-1A268432.pf staat in C:\windows Prefetch


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:18.