iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Windows: Apps gekocht/gedownload van Appstore verdwenen (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/16421-apps-gekocht-gedownload-appstore-verdwenen.html)

Rog 16-07-08 11:14

Apps gekocht/gedownload van Appstore verdwenen
 
Via de Appstore heb ik verschillende programma's gedownload en sommige ook gekocht. Alles werkte goed totdat ik mijn iPhone ging syncen met iTunes. De applicaties zijn nu van mijn iPhone verdwenen en ook niet terug te vinden in iTunes. Wel heb ik een ontvangstbewijs per e-mail gehad, dus de alles is wel gewoon netjes betaald.

iMario 16-07-08 11:38

je kan ze toch gewoon weer uit de store halen?

macfreaker 16-07-08 11:44

//verplaatst naar Itunes

Rog 16-07-08 11:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 143658)
je kan ze toch gewoon weer uit de store halen?

Ik ben bang dat ik dan weer voor de software kan gaan betalen.

iMario 16-07-08 11:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rog (Bericht 143672)
Ik ben bang dat ik dan weer voor de software kan gaan betalen.

nee dan hoef je niet te betalen.
was een keer de januari update van iPod touch kwijt na restore en toen heb ik hem via de Store er gewoon weer opgezet zonder nog een keer te hoeven betalen (lijkt me ook logisch)

123456 16-07-08 11:57

Troubleshooting applications purchased from the App Store

Reinstall the application

Remove the application from your iPhone or iPod Touch and your iTunes Library.Redownload the application to your iPhone, iPod Touch, or computer from the App Store at no charge to reinstall it on your iPhone or iPod touch.

Rog 16-07-08 13:28

ok bedankt, ik zal dit eens proberen!

ButcherJF 16-07-08 15:04

Ik kan uit eigen ervaring bevestigen dat bovenstaande info klopt. Eenmaal betaalde apps kun je na een restore opnieuw downloaden zonder kosten. Er verschijnt dan zelfs een pop-up waarin dit wordt weergegeven. Netjes.

Rog 16-07-08 15:49

werkt inderdaad, maar het blijft toch vreemd dat sommige apps verdwijnen na het syncen :s

sven2000 16-07-08 21:16

Re:
 
Ik ben er ook nog niet uit. Ik laad een gratis app via de App Store via mijn telefoon. SLuit ik 'm aan op de computer zegt ie geen rechten voor deze computer en *PLOP* app gedelete. Betaalde apps nog geen problemen mee gehad.

Rog 17-07-08 14:41

wat ik heb gedaan is de software via itunes op mijn PC opnieuw gedownload. dit werkt nu prima.

mcman 20-07-08 17:27

Ik heb altijd een backup van de apps op een aparte partitie erg handig ook.

ButcherJF 20-07-08 18:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sven2000 (Bericht 144154)
Ik ben er ook nog niet uit. Ik laad een gratis app via de App Store via mijn telefoon. SLuit ik 'm aan op de computer zegt ie geen rechten voor deze computer en *PLOP* app gedelete. Betaalde apps nog geen problemen mee gehad.

Niet geschoten... Hoewel het vreemd is dat het met betaalde apps wél goed gaat, zou je eens kunnen proberen in iTunes/Store de machtigingen aan, c.q. uit en weer aan te zetten.

sven2000 21-07-08 09:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF (Bericht 148102)
Niet geschoten... Hoewel het vreemd is dat het met betaalde apps wél goed gaat, zou je eens kunnen proberen in iTunes/Store de machtigingen aan, c.q. uit en weer aan te zetten.

Ik heb twee keer problemen gehad. Beide keren dat ik een programma via de iphone geinstalleerd had ipv via itunes. Maar nu gaat alles al een tijdje goed. Ik kan het probleem niet meer herhalen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:41.