iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Windows: Itunes remote (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/16491-itunes-remote.html)

Miura 17-07-08 00:11

Itunes remote
 
Weet iemand of en hoe ik het volgende werkend kan krijgen:

-Itunes library op pc A
-Library van pc A laden op pc B
-met de (ipod) remote pc B besturen, waar dan de lib van A op draait

Crunk-G 17-07-08 15:54

Weet niet of dat kan.
Je kan wel de library van PC A delen(/sharen) en kan dan via LAN afspelen op PC B via iTunes.
Je moet iTunes library delen aanzetten in iTunes -> Voorkeuren. iTunes op PC B zou dan automatisch de library van PC A moeten vinden in het kolom links.

Weet dan niet zeker hoe je dat via je iPhone kan besturen...

Miura 17-07-08 16:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Crunk-G (Bericht 144624)
Weet niet of dat kan.
Je kan wel de library van PC A delen(/sharen) en kan dan via LAN afspelen op PC B via iTunes.
Je moet iTunes library delen aanzetten in iTunes -> Voorkeuren. iTunes op PC B zou dan automatisch de library van PC A moeten vinden in het kolom links.

Ik heb idd de library al draaiend op die tweede pc. Ik wil alleen weten of en hoe ik deze dan kan besturen met Remote

Crunk-G 17-07-08 16:22

Ik gebruik dat programma zelf niet, denk ook niet dat ie verkrijgbaar is voor de iPhone 1.0, maar ik denk dat het gewoon een kwestie is van proberen. Indien dat programma alleen de standaard knoppen zoals play/pause forward/back heeft dan zal het makkelijk lukken, start je gewoon een nummer uit die externe bibliotheek en vlammen maar. Als je via dat programma echt iTunes kan besturen met playlists enzo moet je maar kijken of hij er tussen komt te staan, verder dan dit kan ik je niet helpen. Zodra de nieuwe firmware uitkomt voor de iPhone 1.0 via DevTeam ga ik het zelf ook proberen.

flirtologist 31-07-08 12:45

Waar in itunes moet je het 4-cijferige code invoeren dat op de iphone verschijnt.
Ik kan het nergens vinden

Crunk-G 31-07-08 12:52

in het linkerbalkje onder de playlists enzo verschijnt je iPhone. Klik daarop en je kan die code invoeren.

flirtologist 31-07-08 20:44

Bij mij komt er niks tevoorschijn

Crunk-G 01-08-08 14:12

Okee, check eerst of je iTunes wel versie 7.7 is.
Zoniet haal de laatste versie op Apple - iPod + iTunes .

Ga naar Instellingen van iTunes -> Geavanceerd -> Algemeen -> "Zoek naar iPhone en iPod Touch afstandsbedieningen" aanzetten.

Zorg er dus ook voor dat je PC en je iPhone dus op hetzelfde netwerk zitten (Lan/Wi-Fi).

Start je remote applicatie op je iPhone, dan vind hij je bibliotheek op je PC en dan geeft ie een code aan. (Als hij je bibliotheek niet vind zijn je netwerk instellingen niet goed.)
In iTunes moet dan links in het scherm bij je Muziek / Playlists enzo ook je iPhone staan.
Daar klik je dan op en dan kan je die code invullen.

flirtologist 06-08-08 00:15

Op de een of andere manier staat ie er nu opeens wel.

Enigste wat ik heb gedaan is de nieuwste software ge-update en een account
aangemaakt... zal dus waarschijnlijk daaraan gelegen hebben

Anyway toch bedankt voor de uitleg


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:51.