//

Homesharing iTunes van laptop -> iPhone?

Homesharing iTunes van laptop -> iPhone? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben een enthousiaste iPhone gebruiker, maar iTunes blijft me een raadsel... Even de situatie schetsen: al mijn muziek is geript op een NAS. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 08-06-15, 13:33
potrel potrel is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2013
Berichten: 17
Standaard Homesharing iTunes van laptop -> iPhone?

Hallo,

Ik ben een enthousiaste iPhone gebruiker, maar iTunes blijft me een raadsel...
Even de situatie schetsen: al mijn muziek is geript op een NAS. Deze benader ik via de nPlayer app. Nadeel van deze geweldige app is dat ik er geen playlists... kan in maken.

Nu heb ik mijn vollige NAS-muziek laten 'indexeren' zonder de muziek te importeren (de optie 'copy files to iTune Media folder when adding to library' staat af in Advanced Preferences). Dit is uiteindelijk gelukt (meer dan 3500 albums): in iTunes heb ik een overzicht van alle nummers/albums, de muziek zelf staat op de NAS. De iTunes media folder is een Dropbox-folder.
iTunes speelt op mijn laptop mooi de muziekjes.

Nu is mijn vraag: kan ik op één of andere manier deze iTunes-index/overzicht ook op mijn iPhone iTunes zien? Is er een file waar ik kan naar verwijzen? Kortom: kan de iPhone de muziek spelen zonder het eerst met iTunes te moeten syncen?

Met dank!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
dropbox, itunes, nas, nplayer



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
app van laptop naar iphone via itunes Frederike iPhone Apps 3 27-04-15 12:17
iTunes verwijderd van mijn laptop anske12345 iPhone algemeen 1 20-09-14 17:38
Windows: Hoe zet ik foutloos ITunes over van laptop À naar laptop B? eugje iTunes 3 13-03-12 21:08
Laptop gechrashed, hoe krijg ik alles van mijn Iphone in een nieuwe itunes ? ferry01 Archief 3 31-03-09 16:33
Windows: Itunes afspeellijsten kopiëren van laptop naar pc ND90 iTunes 2 20-08-08 19:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:42.