//

Waarom maakt Apple Music een mp4 van mijn eigen geuploade mp3?

Waarom maakt Apple Music een mp4 van mijn eigen geuploade mp3? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb veel nummers (die niet in de iTunes store staan) geupload in iTunes als mp3 (via mijn Mac). Daar blijven het ook netjes ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-07-15, 15:26
gjhvs gjhvs is offline
• iOS 11.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 21
Stuur een bericht via MSN naar gjhvs
Unhappy Waarom maakt Apple Music een mp4 van mijn eigen geuploade mp3?

Hoi,

Ik heb veel nummers (die niet in de iTunes store staan) geupload in iTunes als mp3 (via mijn Mac). Daar blijven het ook netjes mp3s en staan ze op mijn computer. De status staat bij enkele op Geupload en bij andere weer op Apple Music.

Als ik nu naar mijn Mac Book pro ga en deze liedjes wil downloaden worden de liedjes met de status Apple Music aangepast naar m4p. Liedjes met status geupload blijven mp3 als ik ze download.

Ik snap dit niet helemaal... waarom maakt Apple Music van enkele van mijn eigen geuploade mp3s opeens m4ps - die ook nog eens beveiligd zijn - als ik ze op een andere Mac wil downloaden?

Wat me nu nog opvalt! Sommige liedjes zijn demo's van albumtracks. Op mijn Mac zijn het de demo's, als ik naar mijn Mac Book ga zie ik nog wel de titel met het woordje Demo er in .. maar als ik 'm ga afspelen is het de in de iTunes Store verschenen album versie....

Gr's GertJan

Laatst gewijzigd door gjhvs; 24-07-15 om 16:49. Reden: Er stond mp4, moet naturlijk m4p zijn.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-08-15, 21:28
Machineman's schermafbeelding
Machineman Machineman is offline
• iOS 13.3
• iPadOS 13.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Ossendrecht
Berichten: 127
Standaard

Lees deze post even en je bent helemaal bij iTunes Match DRM-probleem oplossen in Apple Music
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:40.