//

muziek aangekocht via iphone

muziek aangekocht via iphone discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb enkele nummers gekocht via itunes op de iphone. Ik was in de veronderstelling dat als ik de iphone aansloot aan de pc, deze ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 18-07-08, 23:06
john wings john wings is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 158
Standaard muziek aangekocht via iphone

Ik heb enkele nummers gekocht via itunes op de iphone. Ik was in de veronderstelling dat als ik de iphone aansloot aan de pc, deze automatisch zou gesynchroniseerd worden zodat de aangekochte nummers ook op de pc zouden staan, dit is echter niet het geval. Ik kan ook niet handmatig het nummer van de iphone kopieren naar de pc. Iemand een idee hoe dit komt. Alvast bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-07-08, 23:32
Qlimax Qlimax is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Almere
Berichten: 79
Standaard

In Itunes kan / moet je ook inloggen. Misschien heeft het dus met je account recht te maken.

Start Itunes, en kies bij store en dan onderaan, aanmelden of dergelijk.
Zodra aangemeld dan nog even een keer proberen, want op je Iphone moet je ook inloggen / aanmelden om de aankoop te volbrengen en waarschijnlijk zit daar dus het probleem.
__________________
It takes the physical to create the physical
  #3  
Oud 19-07-08, 21:23
john wings john wings is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 158
Standaard

Ik heb dit geprobeerd en zelfs wanneer ik in itunes aangemeld ben met mijn account, wordt het nummer dat ik via de iphone heb gekocht niet gesynchroniseerd met mijn muziek op de pc. Iemand nog een ander idee.
alvast bedankt
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Muziek: Muziek van iPhone naar iTunes, muziek op iPhone anders dan via "Tansee iPhone copy" Robin-m Muziek, foto & video 0 16-05-10 11:48
Na syncen van muziek en films staat muziek niet op iphone. Master_J iTunes 2 10-10-09 14:38
Ipod geeft geen muziek, itunes zegt 2,4GB muziek op iphone theet iTunes 2 19-08-09 10:59
Windows: muziek op iphone. killerspons iTunes 19 03-09-08 18:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:05.