//

iTunes Extras

iTunes Extras discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iTunes gebruik(st)ers! , Ik had een vraagje over de iTunes extra's die soms bij films zitten. Kunnen deze later weer verwijderd worden? Ik zat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 13-09-15, 20:29
jopvdsteen jopvdsteen is offline
• iOS 10.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: Tilburg
Berichten: 67
Standaard iTunes Extras

Beste iTunes gebruik(st)ers! ,

Ik had een vraagje over de iTunes extra's die soms bij films zitten. Kunnen deze later weer verwijderd worden? Ik zat net de reviews van 'Monster University' te lezen (deze week €4.99) waar iemand vertelde dat hij de iTunes extra's echt toegevoegde waarde vond hebben! Ik zie echter nergens staan of die er nu nog bij zitten terwijlik at er normaal altijd bij staat.

Ook ik vind de iTunes extra's vaak doorslaggevend om een film al dan niet te kopen omdat dit net wat meer die dvd/blu-ray ervaring geeft.

Dus is er iemand die weet of die later door Apple verwijderd kunnen worden en er dus nu niet bij zitten of zijn ze het bij deze film gewoon vergeten aan te geven?

Gaat overigens over deze film: Monsters University' van Pixar
https://itun.es/nl/GDAGQ
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Itunes alle muziek in een keer overzetten op itunes lukt niet Dennis201 iTunes 1 05-06-15 07:35
Uitloggen itunes account & apps overzettten vanuit itunes onmogelijk Rasz iTunes 6 28-01-12 14:30
Bestand iTunes Library Extras.itdb is beveiligd cuijtenhaak iTunes 0 30-11-10 11:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:22.