Thuisdeling zet in app aankopen niet over
Hoi allemaal,
Vraagje: ik en mijn partner delen apps via thuisdeling (lees: thuisdeling, dus geen gezinsdeling. We hebben allebei geen creditcards). Nu gaat dat altijd goed. Sinds iOS9 heb ik een adblocker geinstalleerd op mijn iPhone. Deze heb ik door middel van een in-app aankoop geüpgrade zodat ik hem volledig kon gebruiken. Via thuisdeling heb ik de app ook overgezet naar de telefoon van mijn partner. Echter, op de telefoon van mijn partner komt nu niet de volledige versie van de app tevoorschijn, alleen maar de "probeer"versie, althans de versie voor de in app aankoop. Iemand hier ervaring mee en tips wat ik zou kunnen doen? Ik vind het zonde om twee keer de prijs te betalen voor de app. |
In-App aankopen kunnen per device of per Apple ID zijn meen ik.
Als het per Apple ID is, is er vaak een "Herstel aankoop" functie ergens in de App, waarmee je jouw aankoop op het ene toestel ook op het andere kunt activeren. |
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:48. |