iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Windows: Itunes verwijdert bestanden (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/16824-itunes-verwijdert-bestanden.html)

robbvld 20-07-08 17:37

Itunes verwijdert bestanden
 
Hallo wie kan mij helpen met het volgende:

Als ik mijn iphone sychroniseer met itunes, dan zie ik in itunes niet de films en muziek die ik op de iphone heb staan. (wel geeft hij de beschikbare ruimte aan op me iphone en staan de bestanden er ook nog op)
Echter, wanneer ik er dan nieuwe films/muziek wil zetten in mijn bibliotheek en die naar mijn itunes sleep, zegt itunes:

"alle bestaande nummers en afspeellijsten op de Iphone worden vervangen door nummers en afseellijsten uit uw Itunes bibliotheek...

Mocht ik muziek/fotos op mijn iphone willen zetten, moet ik op 'ok' klikken, echter ben ik alles wat er dan opstaat 'kwijt', is van mijn Iphone af.

Ook moet ik telkens mijn voorkeuren in Itunes aanvinken, bijv; bij films of muziek synchroniseren....

Wie heeft er een oplossing???

ButcherJF 20-07-08 18:38

Begrijp ik het goed dat je in iTunes andere muziek hebt staan als op je iPhone?
Hiervoor kun je SharePod gebruiken, daarmee kun je de muziek van je iPhone naar je pc kopiëren.

Ergens in iTunes kun je volgens mij nog wel iets handmatig instellen, maar heb daar zelf geen ervaring mee. Mogelijk iemand anders?

robbvld 20-07-08 22:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF (Bericht 148120)
Begrijp ik het goed dat je in iTunes andere muziek hebt staan als op je iPhone?
Hiervoor kun je SharePod gebruiken, daarmee kun je de muziek van je iPhone naar je pc kopiëren.

Ergens in iTunes kun je volgens mij nog wel iets handmatig instellen, maar heb daar zelf geen ervaring mee. Mogelijk iemand anders?

In zekere zin....

Mocht ik na bijv. opnieuw opstarten itunes weer starten, dan staat daar in de muziek en videobibliotheek geen bestanden meer.. Echter nog wel op mijn Iphone.. Wanneer ik dan nieuwe bestanden in muziek/video zet en wil synchroniseren, dan geeft hij dus aan dat hij moet overschrijven.. Hierdoor moet ik elke x alles opnieuw erop zetten, ook wanneer ik er maar 1 lied/video op wil zetten...

ButcherJF 21-07-08 17:21

Ok, kennelijk werkt je iTunes niet goed als ie steeds je muziek en video 'vergeet'. Al geprobeerd alles van iTunes (en evt. QuickTime) te verwijderen en opnieuw te installeren?

robbvld 23-07-08 00:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF (Bericht 149419)
Ok, kennelijk werkt je iTunes niet goed als ie steeds je muziek en video 'vergeet'. Al geprobeerd alles van iTunes (en evt. QuickTime) te verwijderen en opnieuw te installeren?

Helaas werkt dat ook niet, heb je tip opgevolgd...
Ik ben wel een stap dichterbij...
Mijn map 'muziek' is uit mijn start menu, (ja heb het verplaatst maar dat schijnt dus niet te kunnen) en waarschijnlijk heeft het daarmee te maken..

Maar goed, het probleem is dus niet opgelost maar verplaatst....


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:48.