iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Trail periode Mobile Me (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/16846-trail-periode-mobile.html)

Qlimax 20-07-08 19:12

Trail periode Mobile Me
 
Beste Forum Lezers,

Je kan zoals bijna iedereen wel weet een gratis proef periode aanvragen van Mobile me op me.com ( door verwezen naar Apple.com ).

Nu wil ik dat mobile me dus wel is uit proberen en na 60 dagen gewoon weer de deur uit gooien. Maar als ik bij stap 2 kom voor mij aanvraag, komen ze met de vraag over je creditcard zodat ze na die 60 dagen automatisch verplicht bent om dat mobile me te nemen als je het niet optijd afmeld.

Nu heb ik dus totaal geen creditcard zoals mastercard of dergelijk, betekend dit nu dat ik deze dienst helemaal niet kan testen en dus "pech" heb? Of is er toch een manier om deze dienst uit te proberen?

Alvast bedankt voor de tips.

Gr. ^Q

Qlimax 21-07-08 17:58

Iemand Opties ?

Stiruam 21-07-08 18:01

Nee die zuller er nog niet zijn... Mobile me is pas net uit he dus daar zijn ook nog geen acties voor...

Greetz, Stiruam

sjoeii 23-07-08 15:45

Het is wel een aanrader kan ik zeggen

RProudley 06-08-08 10:30

Ik ben ook aan het kijken naar MobileMe, en ik kon ook geen manier vinden om de trail versie van MobileMe uit te proberen zonder creditcard. Je kunt MobileMe overigens wel kopen via de store zonder creditcard, wat ik maar ga doen denk ik. Klopt het overigens dat je om MobileMe te gebruiken op je Vista computer je Safari moet gebruiken als webbrowser?

Ward 06-08-08 11:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RProudley (Bericht 161930)
Ik ben ook aan het kijken naar MobileMe, en ik kon ook geen manier vinden om de trail versie van MobileMe uit te proberen zonder creditcard. Je kunt MobileMe overigens wel kopen via de store zonder creditcard, wat ik maar ga doen denk ik. Klopt het overigens dat je om MobileMe te gebruiken op je Vista computer je Safari moet gebruiken als webbrowser?

Ik heb Vista en Mobile Me, en als je mobile Me wil starten via explorer geeft deze de melding dat het beter is om Safari te gebruiken.
Met safari gaat het inderdaad handiger+ mooier maar met explorer kan het ook. Ik zou gewoon safari gebruiken.

blahblah 06-08-08 14:50

Weet iemand een betrouwbare bron voor het kopen van MobileMe vouchers? Buiten eBay om dus?

curmie 06-08-08 15:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ward (Bericht 161988)
Ik heb Vista en Mobile Me, en als je mobile Me wil starten via explorer geeft deze de melding dat het beter is om Safari te gebruiken.
Met safari gaat het inderdaad handiger+ mooier maar met explorer kan het ook. Ik zou gewoon safari gebruiken.

Als je windows hebt kun je ook firefox gebruiken, staat op de site van Apple ook aangegeven...kijk wel even naar de versie van firefox die vereist is.

sjoeii 06-08-08 20:13

yep, werkt prima met Firefox en Opera

applefrrreeak 05-09-08 18:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RProudley (Bericht 161930)
Ik ben ook aan het kijken naar MobileMe, en ik kon ook geen manier vinden om de trail versie van MobileMe uit te proberen zonder creditcard. Je kunt MobileMe overigens wel kopen via de store zonder creditcard, wat ik maar ga doen denk ik. Klopt het overigens dat je om MobileMe te gebruiken op je Vista computer je Safari moet gebruiken als webbrowser?

Ik zou Mobileme ook willen zonder visa.. maar via de iTunes store lukt dit toch niet? waar kan ik dit dan vinden in de store?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:55.