//

Probleem met terugzetten muziekbestanden

Probleem met terugzetten muziekbestanden discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Laatst heb ik vanwege een ruimtegebrek op mijn interne SSD op mijn Macbook Air al mijn muziek vanuit mijn iTunes rechtstreeks gekopieerd op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-10-15, 15:17
MegaMax MegaMax is offline
• iOS 9.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2015
Berichten: 1
Standaard Probleem met terugzetten muziekbestanden

Hallo allemaal,

Laatst heb ik vanwege een ruimtegebrek op mijn interne SSD op mijn Macbook Air al mijn muziek vanuit mijn iTunes rechtstreeks gekopieerd op een externe harde schijf (dit heb ik vaker gedaan als backup). Daarna heb ik de bestanden verwijderd van mijn SSD om ruimte te creëren. Nu geeft iTunes aan dat hij de bestanden niet kan vinden als ik een nummer probeer af te spelen (logisch, ze staan op die schijf).

Ik heb wat losse bestanden teruggezocht op die schijf want ik dacht dat hij dan alle missende onderdelen zou terugzoeken in die map waar ik dat nummer heb gezocht. Maar ik krijg slechts de melding dat iTunes alleen de nummers van dat album terugvindt en niet de hele bibliotheek.

Is hier een snelle oplossing voor? (Ik kon zo snel niet iemand vinden met hetzelfde probleem, als hier al een bericht over geplaatst is dan zie ik graag een linkje).
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Terugzetten reservekopie op nieuwe 5S Probleem Guest-20180926152807 iPhone algemeen 11 06-11-13 20:07
probleem terugzetten icloud reservekopie iJay iCloud 0 11-12-12 20:29
Windows: Locatie muziekbestanden op Ipad Herbieferbie iTunes 4 01-09-12 13:54
Muziekbestanden verwijderen iPhone Sleevemaster Archief 10 31-07-08 14:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:20.