//

Nieuwe iTunes instal, beoordelingen en afspeelijsten overzetten van iPhone

Nieuwe iTunes instal, beoordelingen en afspeelijsten overzetten van iPhone discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Mijn computer is laatst gecrashed, waardoor ik windows opnieuw moest installeren. Nu heb ik ook een nieuwe iTunes installatie moeten doen en ben ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-10-15, 19:35
tuanur tuanur is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 43
Standaard Nieuwe iTunes instal, beoordelingen en afspeelijsten overzetten van iPhone

Hallo allemaal,

Mijn computer is laatst gecrashed, waardoor ik windows opnieuw moest installeren. Nu heb ik ook een nieuwe iTunes installatie moeten doen en ben ik al mijn afspeellijsten en mijn beoordeling van nummers kwijt. Wel staan deze nog op mijn iPhone.

Hoe kan ik ervoor zorgen dat die afspeellijsten en beoordelingen in iTunes worden overgenomen? Heb dit al eens eerder gehad (jaren geleden) maar toen moest ik gewoon alles opnieuw invoeren (nieuwe afspeellijsten maken en opnieuw beoordelen).
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-10-15, 18:08
tuanur tuanur is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 43
Standaard

Weet niemand hier iets op?
  #3  
Oud 31-10-15, 19:08
wblink's schermafbeelding
wblink wblink is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Gendt
Berichten: 250
Standaard

Je heb een backup, toch .....?
__________________
Willem.
  #4  
Oud 01-11-15, 11:17
tuanur tuanur is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 43
Standaard

Ik heb op mijn iPhone wel nog de oude beoordelingen en afspeellijsten staan. Maar als ik die wil synchroniseren met iTunes krijg ik de melding dat iTunes de boel gaat overschrijven en de informatie verloren gaat. Hier de melding die ik krijg:

Hoe kan ik dit veranderen en als dat niet meer lukt, hoe kan ik dit in de toekomst voorkomen?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
apps iphone overzetten in itunes nieuwe laptop Riezepiez iPhone algemeen 1 06-10-12 11:39
Windows: Muziek van iPhone naar nieuwe iTunes overzetten scoop1 iTunes 2 25-06-12 09:31
Windows: Nieuwe computer alles overzetten van itunes sannetjeislief iTunes 9 01-05-11 11:13
Iphone programma's overzetten naar nieuwe Itunes JJS Archief 3 11-03-10 12:11
Windows: Itunes beoordelingen overzetten sjengetjuh iTunes 0 06-02-10 21:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:46.