//

iTunes 12.3.1

iTunes 12.3.1 discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb heel wat berichten gelezen over problemen met iTunes op dit forum. Ook heb ik veel gezocht naar mensen die nog dit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-10-15, 14:25
Wicki08 Wicki08 is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Locatie: België
Berichten: 3
Unhappy iTunes 12.3.1

Hallo allemaal,

Ik heb heel wat berichten gelezen over problemen met iTunes op dit forum. Ook heb ik veel gezocht naar mensen die nog dit probleem hebben, maar ook daar lijkt het dat ik de enigste ben.

Sinds enkele jaren ben ik de muziekcollectie van mezelf, mijn grootvader en mijn ouders aan het digitaliseren.
Ik heb deze muziek geript naar mp3 en op een NAS staan (draaiend op windows server 2012 R2).
Deze muziek "koppelen" in mijn iTunes liep steeds perfect en zeer vlot.

Sinds de laatste 2 updates heb ik niets anders dan problemen met iTunes. Eerst kreeg ik de devices die ik gebruik (mijn iPhone, m'n ouders hun iPad en m'n grootvader zijn iPod) niet meer verbonden met iTunes.
Dit probleem heb ik kunnen oplossen.
Sinds de laatste update (12.3.1) loopt iTunes ENORM traag en zie ik telkens in mijn taakbeheer dat hij niet reageert. Na 15 minuten wachten kan ik wat muziek luisteren, maar dan loopt hij weer vast voor een 10-tal minuten. Zeer vervelend, want ik kan geen nieuwe muziek toevoegen, mijn iPhone niet updaten, ...

Ik heb reeds alles van apple verwijderd. Enkel de map 'iTunes' onder mijn muziek waar mijn bibliotheek staat, heb ik laten staan.
iTunes heb ik ook reeds verwijderd.
Het enige wat ik nog niet gedaan heb is mijn register opgekuisd bij alles te verwijderen. Dat probeer ik deze avond.

Mocht iemand weten waar dit probleem aan ligt of een oplossing heeft, hoor ik het graag.
Ik hoop alleen dat het niet aan de bibliotheek ligt of dat iTunes een probleem heeft van zodra er meer dan 1TB aan gegevens gekoppeld wordt.
Ik werk trouwens met Windows 10

*edit*
Na ook het register op te kuisen loopt hij enorm traag en constant vast.
Ik zie geen enkele andere mogelijkheid meer. Mocht iemand nog een oplossing hebben, mag hij/zij het altijd laten weten.

Gr.
Wicki

Laatst gewijzigd door Wicki08; 27-10-15 om 08:55.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Itunes alle muziek in een keer overzetten op itunes lukt niet Dennis201 iTunes 1 05-06-15 07:35
Mac OS X: itunes setup met gebruik van nas als itunes server aee74 iTunes 1 11-05-13 20:06
iPhone: Na herstellen Itunes, krijg ik alles nog maar stekker + Itunes logo rob499 Jailbreak 9 02-09-08 00:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:39.