//

Inhoud van Iphone wordt gewist bij syncen?

Inhoud van Iphone wordt gewist bij syncen? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik ben een vrij nieuwe Itunes gebruiker. Ik snap het syncen nog niet helemaal volgens mij. Ik heb nu films op mijn Iphone gezet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 20-07-08, 21:48
fillem fillem is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 119
Standaard Inhoud van Iphone wordt gewist bij syncen?

Hallo,

ik ben een vrij nieuwe Itunes gebruiker.
Ik snap het syncen nog niet helemaal volgens mij.

Ik heb nu films op mijn Iphone gezet via Itunes. Echter, ik wil graag ruimte besparen op mijn HD en die films daar nu van af halen (dus dat ze alleen nog op de Iphone staan).
Klopt het nu dat als ik dat doe, de films bij een volgende synchronisatie van mijn Iphone worden verwijderd? Dus dat ik eigenlijk altijd de films op mijn harde schijf moet laten staan?

Ook, als ik films erop zet via de laptop bij mijn vriendin en dan thuis op mijn eigen PC ga syncen (waar de films dus NIET op de harde schijf staan), wat gebeurt er dan? Worden de films dan ook verwijderd of van de Iphone op mijn eigen harde schijf gezet?

Ik zou het allemaal wel veel makkelijker vinden als je je Iphone gewoon als externe harde schijf zou kunnen gebruiken...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Switchen van windows naar mac met behoud van Iphone inhoud 3gSpeed iTunes 2 20-12-10 17:59
iPhone 3GS: alle inhoud en instellingen gewist Jacsnuit Unlock 0 29-03-10 22:53
Inhoud van je Apple iPhone 3G Erhan Chat en geruchten 17 25-02-09 19:58
inhoud en instellingen gewist - Iphone start niet meer op 443965764 Archief 2 27-12-08 16:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:52.