Nummer verdwenen uit iTunes bibliotheek
Een paar jaar geleden heb ik 'Skyfall' van Adele gekocht in iTunes. Al een tijdje niet meer naar geluisterd en dus stond hij ook al even niet meer op mijn iPhone. Nu wilde ik 'm er dus weer in zetten. Maar nu blijkt iTunes te denken dat ik dat nummer dus nog niet gekocht heb. Nergens te vinden in de iTunes bibliotheek en als ik 'm in de Store opzoek staat er ook niet 'gekocht' bij. Iemand enig idee? Het zou onzinnig zijn als ik twee keer €1,29 moet betalen voor hetzelfde nummer.
Edit: En het blijkt met meer nummers gebeurd te zijn. |
Bij apps krijg je altijd een aankoopbedrag toch? Bij muziek ook? En heb je die mailtjes bewaard?
|
Die heb ik bewaard ja.
|
Als die muziek is aangekocht met hetzelfde Apple account van toepassing op je huidige iPhone dan zou er in principe geen probleem mogen zijn...
Effe Apple contacteren...je geval voorleggen en eventueel de aankoopmails als bewijs aanvoeren... Zijn deze mails op een andere email adres aangekomen dan zou je wel met een probleem kunnen zitten...tenzij Apple zich coulant opstelt... |
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:51. |