//

iTunes Match

iTunes Match discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Nu iTunes Match naar 100.000 nummers is gegaan wil ik deze nog eens een kans geven. Mijn collectie bestaat uit een 34.000 songs (beroepsmatig ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-12-15, 15:16
wvy's schermafbeelding
wvy wvy is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 721
Standaard iTunes Match

Hoi,

Nu iTunes Match naar 100.000 nummers is gegaan wil ik deze nog eens een kans geven. Mijn collectie bestaat uit een 34.000 songs (beroepsmatig aangekocht)

Zijn de meeste bugs uit iTunes Match verdwenen of kampen jullie nog steeds met de nodige problemen?

Graag hoor ik jullie huidige ervaringen.

Bedankt !
__________________
 iMac (Retina 4K, 21.5-inch, 2017) 3,6 GHz Intel Core i7  iPhone X 256GB  iPad Pro 9,7" 128Gb - Wi-Fi - Cellular  Apple TV4 64Gb
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-01-16, 15:40
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Ik heb geen problemen, heb zowel iTunes Match als Apple Music. Heb ongeveer 500 CD's geupload. Eigen aangebrachte covers werden vaak niet op mijn iPad weergegeven, maar dat lijkt nu opgelost. Soms werden covers weergegeven van andere uitvoeringen, en was de vraag wat er in Apple Music nu precies werd afgespeeld, maar ook dat lijkt nu verleden tijd. Ik schrijf "lijkt" want als je meer dan 30.000 nummers hebt, een paar duizend albums, dan duurt het wel even voor je alles gecontroleerd hebt. Belangrijk is dat je je totale bibliotheek + backup ergens op harde schijven hebt opgeslagen.
__________________
Ik weet niet veel, maar kan alles vinden
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Itunes reageert niet meer met Itunes Match sinds 10.6.1 psvu2 iTunes 0 06-05-12 13:46
iTunes Match - Match resultaat verbeteren Jurry80 iCloud 8 28-01-12 03:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:04.