//

alternatief voor iTunes server

alternatief voor iTunes server discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Wij hebben op het werk een private iTunes Server draaien voor diverse geluidsfragmenten als video's (die niet openbaar gebruikt mogen worden). Nu zijn er plannen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 15-12-15, 19:42
MClaassen MClaassen is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2015
Berichten: 2
Question alternatief voor iTunes server

Wij hebben op het werk een private iTunes Server draaien voor diverse geluidsfragmenten als video's (die niet openbaar gebruikt mogen worden). Nu zijn er plannen om de MacBooks te gaan vervangen voor iPads. Het probleem waar ik nu tegen aan loop is dat ik met een iPad geen verbinding kan krijgen met de interne private iTunes Server (Synology NAS)
Heeft iemand een idee hoe we dit kunnen realiseren door een App of mogelijk een goed werkend alternatief dat net zo makkelijk toegankelijk en gebruiksvriendelijk is als de iTunes Server.

Graag zou ik de iTunes Server behouden, de performance is uitstekend en ik krijg nagenoeg nooit geen klachten van de diverse collega's dat het niet zou werken of iets dergelijks. Er wordt veel gebruik van gemaakt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-12-15, 08:20
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

hebt toch diversen apps voor de Synology nas ? ds audio ds media server ? werken ook op een ipad
Reageren

Labels
ipad, itunes, macbook



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mac OS X: itunes setup met gebruik van nas als itunes server aee74 iTunes 1 11-05-13 20:06
Engelse iTunes ID, server??? Jvson02 iTunes 1 29-07-11 11:16
Windows: Alternatief voor itunes (iphone 3gS) pierrot105 iTunes 3 10-07-10 11:45
Windows: Alternatief voor iTunes wiscel iTunes 0 10-02-10 16:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:13.