//

itunes blokkeert bij gebruik van iPad

itunes blokkeert bij gebruik van iPad discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik mijn iPad aansluit op de pc (Windows Vista) en naar ITunes ga, begint dat spontaan te synchroniseren van stap 1 tot 6. Tot ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 16-02-16, 09:06
Myriam Sonck Myriam Sonck is offline
• iOS 7.1.2
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2015
Berichten: 3
Standaard itunes blokkeert bij gebruik van iPad

Als ik mijn iPad aansluit op de pc (Windows Vista) en naar ITunes ga, begint dat spontaan te synchroniseren van stap 1 tot 6. Tot daar alles normaal maar als ik daarna op het icoon 'ipad' klik om naar de foto's te kunnen gaan, blokkeert alles en gebeurt er niks meer. De pc moet uitgeschakeld worden.
Als ik ditzelfde doe met mijn iphone, werkt alles perfect, hij geeft onmiddellijk de 2 apparaten aan: ipad en iphone, hij synchroniseert en als ik op het icoontje 'iphone' klik gaat hij onmiddellijk naar foto's.
Iemand een idee aub?
De software van de pc is up-to-date en ook iTunes is de laatste versie.
Ik heb intussen naar Apple gebeld op het 0800 nr, ik ben een echte leek maar de persoon aan telefoon wist er totaal niks van!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-02-16, 09:17
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Myriam Sonck Bekijk bericht
De software van de pc is up-to-date en ook iTunes is de laatste versie.
Dat is onmogelijk! De laatste versie van iTunes, versie 12.3.2, werkt niet met Windows Vista.
  #3  
Oud 16-02-16, 09:56
Myriam Sonck Myriam Sonck is offline
• iOS 7.1.2
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2015
Berichten: 3
Standaard

Inderdaad, correctie: iTunes versie 12.1.3 is de laatste nieuwe update geweest maar daarmee is mijn probleem nog niet opgelost
  #4  
Oud 16-02-16, 10:01
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Myriam Sonck Bekijk bericht
Inderdaad, correctie: iTunes versie 12.1.3 is de laatste nieuwe update geweest maar daarmee is mijn probleem nog niet opgelost
Dat weet ik. Ik waarschuwde alleen maar. Want als je ooit zou upgraden naar iOS 9.2.x of een nieuw toestel zou kopen met iOS 9.2.x krijg je problemen met die antieke Windows Vista en die oude iTunes versie.

Voor jouw probleem zal er een Windows Vista deskundoloog aan te pas moeten komen. Succes gewenst.
  #5  
Oud 16-02-16, 10:14
Myriam Sonck Myriam Sonck is offline
• iOS 7.1.2
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2015
Berichten: 3
Standaard

Dit zou een verklaring kunnen zijn! Mijn iphone 4s is nog steeds ios7, durfde geen upgrade aan met dit oudere toestel maar mijn iPad 3 is wel ge-update naar ios9.
Nu, dit verklaart nog steeds niet waarom ik zaterdagavond 600 foto's van pc naar iPad heb kunnen overbrengen en vanaf zondagmorgen niks meer ..... (Vroeger stonden er 1046 op)
Bedankt voor je berichtje!
  #6  
Oud 16-02-16, 19:27
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Myriam Sonck Bekijk bericht
Inderdaad, correctie: iTunes versie 12.1.3 is de laatste nieuwe update geweest maar daarmee is mijn probleem nog niet opgelost
Eigenlijk is met Timosha z'n antwoord wel je probleem opgelost. Niet slecht voor een windows leek Timosha .

Blijkbaar heeft jouw iPad dus de nieuwste iOS versie geupdate en deze wordt niet door jouw iTunes versie ondersteund. Vista zit inmiddels ook al in zijn extended support tot 2017 (en niet meer in mainstream support), dus dat is ook eindig. Misschien onderzoeken of je pc windows 10 aankan.
  #7  
Oud 20-02-16, 16:55
Stekker63 Stekker63 is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 1
Standaard

Ik heb ook een vraag over ITunes. Ik kan mijn epub boeken niet meer synchroniseren met mijn iPad. Dit kan nu alleen met gekochte boeken.
heeft iemand nog een tip om toch mijn epub boeken in mijn ibooks te zetten.
  #8  
Oud 21-02-16, 14:17
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

iTools gebruiken of ze emailen naar je ipad en dan openen met ibooks
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
beeldafmeting bij gebruik van airplay jukie256 Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 4 07-07-14 22:28
iTunes blokkeert bij poging tot synchronisatie houthacker iTunes 1 07-07-14 08:44
Mac OS X: itunes setup met gebruik van nas als itunes server aee74 iTunes 1 11-05-13 20:06
Windows: Ipad al in gebruik, Itunes wil Ipad instellen als nieuw apparaat boswachter85 iTunes 1 01-02-13 20:45
ipad start opnieuw op bij gebruik xbmc bramsesje iPad Apps 1 30-08-12 12:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:01.