iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Windows: iTunes 12.3.3 (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/171753-itunes-12-3-3-a.html)

discoverrr 22-03-16 11:10

iTunes 12.3.3
 
OPGELOST!

Ik heb net iTunes ge-update naar 12.3.3 maar sindsdien herkent hij mijn devices niet meer.
Apple Mobile Device Service staat wel aan en heb ik al (meerdere malen) opnieuw gestart. Devices heb ik opnieuw gestart evenals de pc en iTunes zelf.
Niks werkt.

Weet iemand wat ik hieraan kan doen?

Edit; De Apple Mobile Device Service staat niet (meer?) in Apparaatbeheer onder USB-controllers.
Wellicht dat dat er iets mee te maken heeft?

wblink 22-03-16 16:52

HOE heb je het opgelost (ook leuk voor anderen ...)

Ik had hetzelfde probleem, onderstaan mijn (nou ja, MIJN:-) oplossing:

orspronkelijk geplaatst door 25wilma http://forum.iculture.nl/images/buttons/viewpost.gif Sorry,maar bovenstaande had ik fout beantwoord:(

Dat was jouw vraag niet. Met iTunes na een update problemen gehad. Toen moest alles eraf. Dit is het voorbeeld.

1. Verwijder iTunes
2. Verwijder Apple Software Update
3. Verwijder Apple Mobile Device Support
4. Verwijder Bonjour
5. Verwijder Apple Application support

Precies in die volgorde,daarna weer opnieuw iTunes geïnstalleerd.


Ik heb het zelf met Revo Pro gedaan, dus echt veel verwijderd (register, tijdelike bestanden enz). en PRESTO.

discoverrr 22-03-16 16:54

Ik heb die 5 stappen gevolgd. Dus iTunes en al die andere programma's verwijderd en daarna opnieuw geïnstalleerd. Toen deed ie het weer!

Gem1e 22-03-16 22:05

Hier niet in elk geval, weer zo`n stomme update, aantal weken geleden ook al zoiets gehad.

Heul vaag, nu werkt t wel, 12.3.3.17, k laat m ff lekker zitten zo, eerst update iPhone mogge.

Chicane 12-04-16 22:07

Airplay freaks me out, werkt niet via iTunes Windows
 
Hey forum-mensjes,

uitdaging: sinds een recente update krijg ik in iTunes via Windows mijn airplay knop niet meer te zien and it freaks me out :eek: omdat ik door het hele huis airplay apparaten heb staan en via de Remote app op mijn iPhone aanstuur. Ik heb al diverse fora doorgebladerd, IPV6 uitzetten is een veelgehoorde maar werkte helaas niet voor mij. Alle Apple sofware (iTunes en dergelijke) verwijderd, opnieuw geïnstalleerd, helaas, peanutbutter.
Maar ik draai Windows 7 via Bootcamp en nou komt het mooie: als ik hem via OSX opstart, geen probleem, Airplay werkt feilloos en iTunes herkent mijn receivers op de badkamer, slaapkamer, woonkamer etc. Ook kan ik dan mijn 2e muziekbibliotheek op mijn Qnap NAS benaderen, maar als ik het systeem via Windows opstart herkent hij de airplay devices niet meer, maar ook de Qnap wordt niet gevonden....:mad:

In mijn oren klinkt het als een netwerkprobleem, maar tot op heden de oplossing niet gevonden.:confused:

Iemand van jullie een idee ?

groeten,
Rennie

Guest-20180925190238 12-04-16 22:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chicane (Bericht 1019861)
Hey forum-mensjes,

Hey mensje! Je verwacht hopelijk geen hulp van die "forum-mensjes"? :rolleyes:

Chicane 12-04-16 22:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 1019865)
Hey mensje! Je verwacht hopelijk geen hulp van die "forum-mensjes"? :rolleyes:


Euh... nou, eigenlijk wel... we zitten immers op fora, en zijn mensen, dus "fora-mensjes"is toch eigenlijk best wel een correcte omschrijving, maar goed, wat u wenst:

beste forumleden, :-)

uitdaging: sinds een recente update krijg ik in iTunes via Windows mijn airplay knop niet meer te zien and it freaks me out omdat ik door het hele huis airplay apparaten heb staan en via de Remote app op mijn iPhone aanstuur. Ik heb al diverse fora doorgebladerd, IPV6 uitzetten is een veelgehoorde maar werkte helaas niet voor mij. Alle Apple sofware (iTunes en dergelijke) verwijderd, opnieuw geïnstalleerd, helaas, peanutbutter.
Maar ik draai Windows 7 via Bootcamp en nou komt het mooie: als ik hem via OSX opstart, geen probleem, Airplay werkt feilloos en iTunes herkent mijn receivers op de badkamer, slaapkamer, woonkamer etc. Ook kan ik dan mijn 2e muziekbibliotheek op mijn Qnap NAS benaderen, maar als ik het systeem via Windows opstart herkent hij de airplay devices niet meer, maar ook de Qnap wordt niet gevonden....

In mijn oren klinkt het als een netwerkprobleem, maar tot op heden de oplossing niet gevonden.

Iemand van jullie een idee ?

groeten,
Rennie

wblink 16-04-16 19:54

Nee, het freaks mij toe, alhoewel ik financiëel niet in staat ben mijn hele huis vol met airplay-apparaten zetten (wat heb jij dan zoal staan?)

Ehhh, gewoon OSX gebruiken?

Het zijn instellingen en daarin zul je je helaas moeten verdiepen.

Chicane 17-04-16 11:42

...helaas is windows eigenlijk wel essentieel; sowieso nodig voor mijn werk omdat die programma's niet op OSX draaien. Bovendien kun je Windows instellen dat het systeem actief blijft bij het sluiten van je scherm en met de Remote op mijn iPhone toch gewoon iTunes bedienen; via OSX gaat dat helaas (nog) niet zoals ik dat graag zou zien...
En het klonk inderdaad alsof mijn huis ingericht is als een airplay discotheek :cool: maar op zich valt het best mee; ik hou er wel telkens bij de aanschaf van een nieuw apparaat rekening mee dat Airplay bij voorkeur wenselijk is; zodoende heb ik nu 2 AV-receivers en een mini-setje met airplay, en via iTunes kun je naar meerdere devices tegelijk streamen en dat vind ik wel prettig dat niet overal iets anders op staat.
Maar zoals je zelf al zegt; het zijn de instellingen waarin ik me moet verdiepen helaas. Ik had de stille hoop dat iemand hier een mogelijk al de oplossing voor had, zonder mijn hele pc opnieuw te moeten installeren...:eek:

Thnks anywayz

Chicane 17-04-16 19:34

Mijn probleem is opgelost....! :D
Don't ask why :confused: maar ik startte juist iTunes op in Windows en warempel; daar was mijn Airplay-knop weer...:confused::confused::eek:
Had al van alles gedaan; ook alle stappen die wblink hierbeneden beschreef, tot en met alle Apple software eraf gooien, zonder resultaat. Ik start 2 dagen later op en poof ! Works like a charm ! :-)

Thnks anyway...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:54.