iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Windows: itunes 12.4 problemen (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/172841-itunes-12-4-problemen.html)

warpozio 21-05-16 00:52

itunes 12.4 problemen
 
Ik heb de update gedaan naar itunes 12.4 (Windows 10 64 bit). Tevreden over de nieuwe layout, maar wel loop ik tegen een aantal problemen aan.
1) Ik maak een slimme speellijst aan en zet de view op "album". Dan krijg ik eerst studioalbums en vanonder compilaties. Als ik deze compilaties selecteer (al dan niet in combinatie met de studioalbums) en ik selecteer "vraag albumhoezen op" blokkeert itunes steeds. Enige oplossing is killen en herstarten.
2) Nieuwe slimme speellijsten aanmaken is niet meer zo eenvoudig. Rechtsklikken in de linkerkolom (op bepaalde plaatsen ter hoogte van "Music Playlists" lukt dat), maar hoe krijg ik een slimme speellijst in een bepaalde map? Ik gebruik nu dupliceer, maar dat is niet echt elegant.
3) Probleem dat ik vroeger gehad heb, maar dat later gefixt is, en nu terug blijkt als een regressiebug.... slekteer een aantal nummers in een lijst, ga naar een andere lijst en terug naar de oorspronkelijke lijst... selektie is weg...
4) Vergelijkbaar met 3. Ik sta bv op nummer 1412 in een lijst, ik ga naar een andere lijst en terug en ik sta weer op nummer 1. Het nummer dat ik had moet ik opnieuw .
5) Als ik een nieuwe speellijst aanmaak komt die standaard met view "playist", is er een manier om view "songs" of "album" default te maken?
6) Album ratings! (aka grijze sterren)
Tot itunes 12.3 kon je rechtsklikken op een album, album rating kiezen en op "none" zetten. Dan waren alle grijze (automatische) sterren van dat album weg.
7) Get Album Artwork is alleen zichtbaar in Album View.
8) Crossfade tussen nummers werkt niet meer (via Moste400). Crossfade staat bij mij op 6 seconden, dus de nummers zouden 6 seconden in elkaar moeten overvloeien. Doet niets.

....
Mogelijk volgen er meer.
Ben ik de enige met deze problemen?

warpozio 21-05-16 18:36

En app updates komen ook trager binnen dan vroeger ...

warpozio 22-05-16 09:33

(in openingspost geplaatst)

Moste400 22-05-16 16:32

iTunes 12.4 probleem met Nummers in elkaar laten overvloeien
 
Ik heb een ander probleem met iTunes 12.4

Namelijk: (Nummers in elkaar laten overvloeien) dat gebeurt nu niet meer,
nu zit er weer een paar seconde stilte tussen de tracks.

ik heb alles al geprobeerd in, Afspeelvoorkeuren > Afspelen: Nummers in elkaar laten overvloeien, maar ik krijg het niet voor mekaar om de tracks weer in elkaar over te laten vloeien.

ik hoop wel dat er iets aan gedaan wordt.

GeertVranken 24-05-16 21:07

itunes ziet mijn iphone niet meer
 
sinds de laatste 2 updates van itunes ziet itunes mijn iphone niet meer

warpozio 25-05-16 11:35

al de klassiekers geprobeerd?
* andere poort
* andere kabel
* iphone rebooten
* itunes volledig verwijderen, herstarten en terug installeren
* apple services herstarten
* proberen op een ander toestel (misschien ligt het aan je iphone)

warpozio 03-06-16 11:38

12.4.1 zou het crossfade probleem moeten oplossen.

Moste400 03-06-16 14:13

Warpozio ik heb net de update naar 12.4.1 uitgevoerd en de crossfade werkt weer super:-) (ik hoop nu dat het zo blijft)

warpozio 07-06-16 12:55

Crossfade werkt inderdaad!

Weet iemand waar ik "find duplicate songs" kan vinden?
Ik zie dat niet meer staan :(

warpozio 14-06-16 14:59

Blijkbaar ben ik niet de enige die tegen No 5 aanloop...
iWant: Default Settings for New Playlists in iTunes

TouchMe 14-06-16 18:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door warpozio (Bericht 1021943)
Crossfade werkt inderdaad!

Weet iemand waar ik "find duplicate songs" kan vinden?
Ik zie dat niet meer staan :(

iTunes
Archief
Bibliotheek


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:15.