//

reservekopie vraagt om codering-wachtwoord

reservekopie vraagt om codering-wachtwoord discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb hier een iPhone 5S en wil graag een reservekopie maken omdat de home-knop kapot is, andere telefoon heb ik al. Als ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-08-16, 23:11
stefaaaan stefaaaan is offline
• iOS 11.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 253
Standaard reservekopie vraagt om codering-wachtwoord

Hallo,

Ik heb hier een iPhone 5S en wil graag een reservekopie maken omdat de home-knop kapot is, andere telefoon heb ik al.

Als ik echter backup wil maken vraagt hij om een reserve-kopie wachtwoord. Ik kan de optie reservekopie coderen ook niet meer uitzetten, hij blijft om dat wachtwoord vragen. Ik heb van alles geprobeerd maar geen enkel wachtwoord of pincode werkt.

Heeft dit iets te maken dat het een zakelijk toestel is? Ik kan nu dus geen backup maken en op mijn nieuwe telefoon zetten, heel irritant.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-08-16, 17:02
pennydehaan pennydehaan is offline
• iOS 11.3
• 11.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 140
Standaard

Met een back-up in iCloud kan het wel, die is sowieso gecodeerd en vraagt geen code. De optie gecodeerde reservekopie is alleen uit te zetten als je je toestel eerst als nieuw instelt.

Dus iCloud reservekopie maken. toestel herstellen via iTunes als nieuw instellen en vinkje uitzetten. Eventueel weer alle instellingen wissen en reservekopie cloud terugzetten.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Backup restore vraagt wachtwoord vera01 iPhone algemeen 8 11-08-15 11:09
iTunes vraagt 3x om wachtwoord JWJMDerix iPhone algemeen 3 05-04-15 11:06
reservekopie terugzetten vraagt wachtwoord walibieke iPhone algemeen 1 25-08-14 08:43
Windows: Vraagt om wachtwoord Serale iTunes 2 22-01-12 14:59
Exchange vraagt om wachtwoord rveenendaal iPhone algemeen 5 04-01-11 18:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:02.