Ik heb het gehad met MobileMe
Was het eerst de mail die maar half zijn werk deed. Is het nu weer de agenda die vervelend doet.
Als ik mijn agenda invul op MobileMe dan komt het op mijn iPhone in een kompleet verkeerde tijd te staan, namelijk de Amerikaanse pacific time en niet zoals in gesteld op mijn MobileMe en iPhone de Amsterdamse tijdzone. Verander ik het op mijn iphone naar de goed tijd dan zet MobileMe het in mijn agenda op MobileMe weer in de Pacific tijd. Nog meer mensen met deze problemen? Ik ben er een beetje klaar mee!!!!!! :mad: |
Yep , same here.
Je blijft configureren. Probleem is alleen dat als het werkt, het programma wel compleet is. Ik heb helaas nog geen alternatief kunnen ontdekken. En dan denk ik met name aan de agenda |
Laten we dan maar hopen dat Apple server problemen heeft en dat er aan gewerkt wordt want zo heb ik er echt geen zak aan.
|
Michael, hoe kan je Mobile.me (of de ehhhh oude) helemaal uitzetten/verwijderen op de Apple (leopard) computer.
Bij mij begint de "PC" van begin af aan te razen, terwijl mijn account verlopen is. |
Naar anleiding van jullie verhaal vond ik op de iPhone onder
instellingen/mail,contacten, agenda, helemaal onderaan bij agenda de tijdzoneondersteuning. Deze staat standaard "uiteraard" op Cupertino. Ik weet het natuurlijk niet, maar misschien helpt het als je dit omzet naar Amsterdam. Ben benieuwd..... |
Nou hoe simpel kan het zijn hahahaha Het werkt
Dank macron voor de tip. Maar het blijft raar dat als je ergens Amsterdamse timezone instelt dat je dat ergens ander ook nog eens moet doen |
hopelijk heb je een gratis 60 dagen abo:p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hier hetzelfde probleem. Niks geen push .....
Ik zie wel dat als de e-mails opgehaald worden, dat dan ook de agenda wordt bijgewerkt. Misschien is "push" nog met vakantie :cool: |
Op mijn iPhone telkens gezeur met het verzenden van e-mails. Dan geeft ie de melding 'smtp.me.com' onbereikbaar. Mateloos irritant. Ophalen gaat overigens wel prima, maar ik wil ook zorgeloos mails kunnen versturen zonder het 100 keer te moeten proberen. Want uiteindelijk werkt het wel.
Heeft iemand een oplossing, behalve een andere smtp server gebruiken? |
ik heb geen enkel probleem, omdat ik de smt server van hetnet gebruik voor uitgaande berichten. Daartoe heb je uiteraard dan wel een account daar nodig :D
|
helemaal geen problemen hier, enige probleem dat ik heb gehad was me eigen stomme fout :p
|
Misschien moet ik mijn nieuwe huis maar een exchange server neer gaan zetten en voor iedereen een push account aanmaken.
(misschien iets voor de iphoneclub.nl om te gaan aanbieden voor een klein bedrag) username@iphoneclub.nl toch best leuk lijkt mij |
Volgens een bericht op OneMoreThing zou MobileMe weer moeten werken.
Alleen.. Bij mij werkt de mail nog steeds niet en kan ik ook niet mijn accountgegevens bekijken. De agenda en de contacts werken wel... |
Ik heb nog 40 dagen remaining op mijn betaalde, ex-.Mac account en Apple zal echt drastisch moeten verbeteren mbt MobileMe wil ik een verlenging overwegen. Helaas!
|
Volgens de berichten werkt mobileme weer goed. Alleen is dat (nog) niet het probleem bij mij. Ik heb online besteld en omdat ik geen credit card heb, heb ik dus moeten vooruitbetalen. Krijg ik vandaag mijn activation box binnen waar je activation key in moet zitten.
Wat denk je? Staat er geen activation key op! Staat heel netjes op dat boekje: "enter the activation key below." Maar daar staat dus helemaal niets. Wel mooi ruimte om wat neer te zetten, maar gewoon wit.... Goed bezig zeg ik.. |
Vandaag maar even gebeld naar de support. Ze adviseren om online te bestellen via een credit card, maar dat kan ik dus niet omdat ik geen cc heb. Nu komen ze dit doosje ophalen en een nieuwe brengen, maar ze kunnen niet garanderen dat daar wel een code inzit!
Lekker bezig apple! |
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:51. |