iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Ik heb het gehad met MobileMe (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/17485-gehad-mobileme.html)

Michael 27-07-08 12:16

Ik heb het gehad met MobileMe
 
Was het eerst de mail die maar half zijn werk deed. Is het nu weer de agenda die vervelend doet.

Als ik mijn agenda invul op MobileMe dan komt het op mijn iPhone in een kompleet verkeerde tijd te staan, namelijk de Amerikaanse pacific time en niet zoals in gesteld op mijn MobileMe en iPhone de Amsterdamse tijdzone. Verander ik het op mijn iphone naar de goed tijd dan zet MobileMe het in mijn agenda op MobileMe weer in de Pacific tijd.

Nog meer mensen met deze problemen?

Ik ben er een beetje klaar mee!!!!!! :mad:

sjoeii 27-07-08 12:19

Yep , same here.
Je blijft configureren.
Probleem is alleen dat als het werkt, het programma wel compleet is. Ik heb helaas nog geen alternatief kunnen ontdekken. En dan denk ik met name aan de agenda

Michael 27-07-08 12:21

Laten we dan maar hopen dat Apple server problemen heeft en dat er aan gewerkt wordt want zo heb ik er echt geen zak aan.

MCNO 27-07-08 12:33

Michael, hoe kan je Mobile.me (of de ehhhh oude) helemaal uitzetten/verwijderen op de Apple (leopard) computer.

Bij mij begint de "PC" van begin af aan te razen, terwijl mijn account verlopen is.

macron 27-07-08 12:49

Naar anleiding van jullie verhaal vond ik op de iPhone onder
instellingen/mail,contacten, agenda, helemaal onderaan bij agenda de
tijdzoneondersteuning. Deze staat standaard "uiteraard" op Cupertino.
Ik weet het natuurlijk niet, maar misschien helpt het als je dit omzet naar Amsterdam.

Ben benieuwd.....

Michael 27-07-08 13:28

Nou hoe simpel kan het zijn hahahaha Het werkt
Dank macron voor de tip.

Maar het blijft raar dat als je ergens Amsterdamse timezone instelt dat je dat ergens ander ook nog eens moet doen

stig666 27-07-08 14:41

hopelijk heb je een gratis 60 dagen abo:p

Michael 28-07-08 07:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MCNO (Bericht 154145)
Michael, hoe kan je Mobile.me (of de ehhhh oude) helemaal uitzetten/verwijderen op de Apple (leopard) computer.

Bij mij begint de "PC" van begin af aan te razen, terwijl mijn account verlopen is.

Bij systeemvoorkeuren kan je uitloggen uit mac.

macfreaker 28-07-08 08:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Michael (Bericht 154208)
Nou hoe simpel kan het zijn hahahaha Het werkt
Dank macron voor de tip.Maar het blijft raar dat als je ergens Amsterdamse timezone instelt dat je dat ergens ander ook nog eens moet doen

Bij mij staat die al op brussel vanaf ik 2.0 gebruik maar de laatste dagen werkt het toch niet meer zelle. Op mijn pc een kontakt bewerken en gaat nooit door naar mijn iphone , wel naar me.com. Met agenda hetzelfde.

macron 28-07-08 09:12

hier hetzelfde probleem. Niks geen push .....
Ik zie wel dat als de e-mails opgehaald worden, dat dan ook de agenda
wordt bijgewerkt. Misschien is "push" nog met vakantie :cool:

frenkb 28-07-08 11:06

Op mijn iPhone telkens gezeur met het verzenden van e-mails. Dan geeft ie de melding 'smtp.me.com' onbereikbaar. Mateloos irritant. Ophalen gaat overigens wel prima, maar ik wil ook zorgeloos mails kunnen versturen zonder het 100 keer te moeten proberen. Want uiteindelijk werkt het wel.

Heeft iemand een oplossing, behalve een andere smtp server gebruiken?

macron 28-07-08 12:24

ik heb geen enkel probleem, omdat ik de smt server van hetnet gebruik voor uitgaande berichten. Daartoe heb je uiteraard dan wel een account daar nodig :D

Guest-20180917232703 30-07-08 00:34

helemaal geen problemen hier, enige probleem dat ik heb gehad was me eigen stomme fout :p

Ezekiel 30-07-08 09:28

Misschien moet ik mijn nieuwe huis maar een exchange server neer gaan zetten en voor iedereen een push account aanmaken.

(misschien iets voor de iphoneclub.nl om te gaan aanbieden voor een klein bedrag)
username@iphoneclub.nl toch best leuk lijkt mij

gjhvs 30-07-08 16:27

Volgens een bericht op OneMoreThing zou MobileMe weer moeten werken.
Alleen..
Bij mij werkt de mail nog steeds niet en kan ik ook niet mijn accountgegevens bekijken.
De agenda en de contacts werken wel...

blahblah 30-07-08 16:56

Ik heb nog 40 dagen remaining op mijn betaalde, ex-.Mac account en Apple zal echt drastisch moeten verbeteren mbt MobileMe wil ik een verlenging overwegen. Helaas!

Nikooos 08-08-08 19:21

Volgens de berichten werkt mobileme weer goed. Alleen is dat (nog) niet het probleem bij mij. Ik heb online besteld en omdat ik geen credit card heb, heb ik dus moeten vooruitbetalen. Krijg ik vandaag mijn activation box binnen waar je activation key in moet zitten.

Wat denk je? Staat er geen activation key op! Staat heel netjes op dat boekje: "enter the activation key below." Maar daar staat dus helemaal niets. Wel mooi ruimte om wat neer te zetten, maar gewoon wit....

Goed bezig zeg ik..

Nikooos 11-08-08 11:04

Vandaag maar even gebeld naar de support. Ze adviseren om online te bestellen via een credit card, maar dat kan ik dus niet omdat ik geen cc heb. Nu komen ze dit doosje ophalen en een nieuwe brengen, maar ze kunnen niet garanderen dat daar wel een code inzit!

Lekker bezig apple!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:51.