//

iTunes crashed zodra ik op Film druk

iTunes crashed zodra ik op Film druk discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi hoi, Ik heb volgens mij een corrupt bestand in de Film-sectie van iTunes, want zodra ik op 'Film' klik krijg ik een foutmelding van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-07-08, 14:45
Amp.'s schermafbeelding
Amp. Amp. is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 693
Stuur een bericht via MSN naar Amp.
Standaard iTunes crashed zodra ik op Film druk

Hoi hoi,

Ik heb volgens mij een corrupt bestand in de Film-sectie van iTunes, want zodra ik op 'Film' klik krijg ik een foutmelding van Windows en sluit iTunes af.

Ik kan dus ook niet het opschonen of iets dergelijks..

Weet iemand hoe ik de film-bibliotheek kan verwijderen? Ik heb net heel veel tijd gestoken in een mooie muziek lijst voor op vakantie, en dat wil ik niet kwijtraken

**of hoe krijg ik een film op de iphone zonder de filmtab te hoeven gebruiken (A) dan kan het probleem wel eventjes wachten

*** Laat maar, al gelukt, gewoon bij muziek bibliotheek gedropt en toen bij iPhone tabs hem aangevinkt

Laatst gewijzigd door Amp.; 27-07-08 om 22:00.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Itunes kan de inhoud van Iphone niet lezen - druk op herstellen laurensvos iTunes 4 15-10-11 11:48
Windows: film synchronyseren met itunes nofrano iTunes 1 08-10-10 20:51
Film huren in Itunes store baltar iPad algemeen 1 14-05-10 23:14
FW3.0: na installatie SBsettings crashed mobile iTunes MP3-junky Jailbreak apps en thema's 1 21-06-09 18:05
Gesprekken vallen weg! Itunes crashed bij aansluiten Iphone Guido85 iTunes 1 03-04-09 20:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:37.