//

Nieuwe computer, hoe telefoon synchroniseren zonder verlies data outlook?

Nieuwe computer, hoe telefoon synchroniseren zonder verlies data outlook? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een nieuwe computer gekocht, waar ik graag itunes op wil gebruiken. Die heb ik nodig om mijn telefoon te synchroniseren met mijn outlook ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-12-16, 13:56
Angie76 Angie76 is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 2
Standaard Nieuwe computer, hoe telefoon synchroniseren zonder verlies data outlook?

Ik heb een nieuwe computer gekocht, waar ik graag itunes op wil gebruiken.
Die heb ik nodig om mijn telefoon te synchroniseren met mijn outlook agenda.
Zojuist 2 uur bezig geweest met handleidingen van apple, maar kom er niet uit.

Wat ik al gedaan heb:
Nieuwste versie van Itunes op mijn nieuwe pc gezet.
Van de oude pc heb ik een reservekopie gemaakt (wat je alleen kunt doen als je telefoon aangekoppeld is)
Die reservekopie heb ik opgezocht en op een externe schijf gezet.
Nu zegt de handleiding dat ik de 'itunes' map van de externe schijf over moet zetten in de map muziek, maar de reservekopie heet niet itunes, maar heeft een lange code van cijfers en letters.
Ik haal dus iets door elkaar, maar weet niet wat.

Kan ik niet gewoon mijn telefoon aan de nieuwe pc koppelen en synchroniseren? of ben ik dan alle agenda gegevens kwijt?

NB het gaat mij vooral om de synchronisatie met outlook agenda. Muziek heb ik bijna niet op mijn telefoon staan.
Mijn telefoon is up-to-date, nu wil ik die gegevens via itunes in outlook krijgen op mn nieuwe pc.

Wie kan mij helpen?? Zo moeilijk kan het toch niet zijn? Heel irritant dat het me niet gelukt is.

oja, oude pc is windows 7, nieuwe pc windows 10.

Alvast bedankt!!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Van iOS 9.3.3 naar 9.3.5 zonder data verlies PimUding Jailbreak 2 07-09-16 19:37
GPS zonder telefoon/data Roy1980 iPhone algemeen 8 02-07-12 07:12
iPhone synchroniseren zonder verlies gegevens chofffone iPhone algemeen 0 16-06-12 14:37
Hoe zet ik adressen van oude telefoon in mijn nieuwe G4 zonder iTunes? Talliebally iTunes 2 24-11-10 12:50
gegevens inzien op computer zonder telefoon vera87 iPhone algemeen 1 12-12-09 22:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:36.