iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Windows: Aankopen overzetten naar iTunes lukt niet (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/175082-aankopen-overzetten-naar-itunes-lukt-niet.html)

Niels83 16-12-16 16:08

Aankopen overzetten naar iTunes lukt niet
 
Ik zat laatst in iTunes mijn apps te bekijken en kwam erachter dat veel apps die op m'n iPhone staan niet gesynchroniseerd zijn met iTunes. Na wat speurwerk op het internet blijkt dat je aankopen kan overzeten, echter heb ik dit geprobeerd maar volgens mij wordt er niets overgezet.

Doe ik iets fout of is dit een bekend probleem?

TouchMe 16-12-16 19:36

Wat doe je dan? Ik doe het via:
archief
apparaten
zet aankopen van.....over
dat werkt hier goed.

Niels83 18-12-16 16:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TouchMe (Bericht 1028590)
Wat doe je dan? Ik doe het via:
archief

Om te beginnen, waar staat archief?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 18 december 2016 om 16:55 ----------

Ik doe:
* Bestand
* Apparaten
* Aankopen overzetten van iPhone van Niels

Maar vervolgens worden de apps die ik in de App Store heb aangeschaft niet overgezet... :confused:

Niels83 23-01-17 21:41

Nog tips, TouchMe?

TouchMe 24-01-17 07:24

Sorry, ben een Mac gebruiker, heb geen idee of dat anders werkt op een windows pc.

jemmie 24-01-17 09:30

Ben je in iTunes ingelogd met het zelfde apple ID als waarmee je de aankopen gedaan hebt?

Kun je de aankopen wel zien in iTunes Account | Purchased (Sorry ik heb een Engels systeem)

Kun je je anders eens afmelden in iTunes, Account | Sign out, en opnieuw aanmelden.

Blazez 24-01-17 12:20

Ik kan me herinneren dat er na een update op een gegeven moment niet meer de aankopen (standaard) overgezet worden naar itunes. zelf nog niet echt naar gekeken, maar misschien een hoek om in te zoeken.

TouchMe 24-01-17 15:37

Heb je hier misschien iets aan?

In iOS 9 of hoger worden apps niet gesynchroniseerd of overgezet naar iTunes via 'Zet aankopen over'. Als u uw apps wilt downloaden naar uw iTunes-bibliotheek, schakelt u Automatische downloads in voor uw iTunes-aankopen. U kunt ook eerdere aankopen downloaden.

Niels83 20-04-17 22:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TouchMe (Bericht 1029589)
Heb je hier misschien iets aan?

In iOS 9 of hoger worden apps niet gesynchroniseerd of overgezet naar iTunes via 'Zet aankopen over'. Als u uw apps wilt downloaden naar uw iTunes-bibliotheek, schakelt u Automatische downloads in voor uw iTunes-aankopen. U kunt ook eerdere aankopen downloaden.

Ik heb via Bewerken -> Voorkeuren -> Tabblad Downloads de opties Muziek en Apps aangevinkt. Hoe zorg ik er nu voor dat de apps op mijn iPhone 7 worden overgezet (of gedownload) in mijn iTunes appbibliotheek?

wiekyh 10-05-17 18:08

Je kunt dit doen via Itunes/account (inloggen)/aangeschaft, dan apps aanklikken (rechts bovenaan), dan alle, iphone selecteren. Daarna kun je onderaan klikken (rechtsonder) op 'download alles'. Dan worden de apps naar itunes overgezet.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:26.