//

Boeken behouden die niet in iTunes staan.

Boeken behouden die niet in iTunes staan. discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Wij hebben op onze iPad een aantal boeken staan. Een deel ervan is via iTunes (Windows computer) op de iPad geladen en een deel is ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-01-17, 10:39
MathieuL MathieuL is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 47
Standaard Boeken behouden die niet in iTunes staan.

Wij hebben op onze iPad een aantal boeken staan.
Een deel ervan is via iTunes (Windows computer) op de iPad geladen en een deel is rechtstreeks vanaf een website (waar we een abonnement hebben) op de iPad geladen.

Nou heb ik op de computer ook een aantal boeken aangeschaft die ik in iTunes hebben gezet. Die wil ik graag op de iPad zetten, maar ik ben bang dat de boeken, die rechtstreeks op de iPad werden gedownload, dan verwijderd zullen worden omdat die niet in iTunes staan.

Is dat zo of blijven die boeken gewoon staan? Wie kan mij helpen?

Bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-01-17, 14:28
25wilma 25wilma is offline
• iOS 13.4.1
• iPadOS 13.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 82
Standaard

Alle boeken die in iBooks staan blijven staan. Succes...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 6s / 6s Plus die te koop staan belgiumiphone iPhone algemeen 18 26-09-15 14:50
Windows: kan niet alle boeken/videos overzetten van itunes naar ipad Sandwedge iTunes 0 08-03-13 23:00
Muziek: Muziek via Itunes lijken wel op mijn Iphone te staan maar staan er niet op Marmuis Muziek, foto & video 0 27-02-13 11:49
Windows: Updaten en apps die niet meer in de app store staan. Bandietje iTunes 0 28-09-12 23:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:09.