iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Windows: Kan geen muziek vanuit itunes op men iphone zetten (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/17531-geen-muziek-vanuit-itunes-op-iphone-zetten.html)

gelderland20 28-07-08 00:10

Kan geen muziek vanuit itunes op men iphone zetten
 
Als ik de muziek vanuit mijn itunes bibliotheek wil synchroniseren met mijn Iphone, zet hij alleen de afspeellijsten erop maar niet de nummers die daar in horen te staan. Ook wanneer ik handmatig de muziek van de itunes bibliotheek kopieer of erna toe sleep zet hij er niks op hij zegt bezig met synchroniseren 2 sec en daarna stopt hij en staat er niks op. Ik gebruik de nieuwste versie van itunes (7.7) en ik kan er alleen maar muziek op zetten als ik die kopieer vanuit Windows verkenner en dan in itunes plak.

Ik heb met itunes alle afspeelijsten die ik in Windows media player had (.m3u) geïmporteerd. Dat is allemaal goed gegaan want ik kan alle muziek gewoon in itunes afspelen, maar ik kan alleen die afspeelijsten niet op de Iphone zetten of synchroniseren.

Ik heb vandaag mijn Iphone gejailbreaked maar daar kan het niet aan liggen wand ik heb het probleem al eerder gehad voordat hij gejailbreaked was.

Gr Kevin

alvast bedankt;)

ButcherJF 29-07-08 19:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gelderland20 (Bericht 154492)
....
Ik heb met itunes alle afspeelijsten die ik in Windows media player had (.m3u) geïmporteerd. Dat is allemaal goed gegaan want ik kan alle muziek gewoon in itunes afspelen, maar ik kan alleen die afspeelijsten niet op de Iphone zetten of synchroniseren.

...

Gr Kevin

alvast bedankt;)

De iPhone ondersteunt geen .m3u: klik.
Er rest je niets anders dan je muziek te converteren. Ik weet zo niet of iTunes dat voor je kan doen, zou je even moeten proberen. Anders even zoeken op het web voor een converter.

gelderland20 30-07-08 20:28

Het is geen .m3u muziek hea ;) ik heb het over een afspeellijst die moet als het goed is niks met de iphone te maken te hebben.

gelderland20 11-08-08 21:00

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen:(

Deedee 11-08-08 22:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gelderland20 (Bericht 167248)
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen:(

Ik ben geen Windows-kenner, maar probeer in iTunes eens alle nummers uit je bibliotheek te selecteren en dan rechtermuisknop -> Converteer naar xxx. Als xxx iets is wat de iPhone wel aan kan (mp3 bijvoorbeeld) moet je dat ff doen en dan zal ie ze misschien wel pakken..

gelderland20 16-08-08 16:49

de muziek is al in mp3 formaat. Met m3u bedoel ik het formaat van de afspeelijst in windows media player heb ik al mijn muziek in afspeel lijsten staan en ik wou die zelfde afspeelijsten ook in itunes zetten. Dus heb ik alle afspeelijsten geimporteerd dit is allemaal goed gegaan want als ik een afspeelijst importeerde dan maakte hij die zelfde lijst aan in itunes. Het is niet zo dat hij de lokatie niet kan vinde maar alleen de titels weergeeft want als ik de muziek afspeel doet hij dat gewoon en als ik met rechtermuis knop op open bestand in windows verkener klik opent hij ook het goede bestand. Bij het importeeren is dus niks fout gegaan en de nummers staan in een formaat wat de iphone gewoon kan leze (.mp3)

hilip20 12-05-09 22:49

Hallo,

wie kan mij helpen? ik heb sinds kort een iphone. ik heb vele mp3 tjes op mijn laptop staan, maar op welke manier krijg ik deze in mijn iphone?

King1987 12-05-09 23:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hilip20 (Bericht 286017)
Hallo,

wie kan mij helpen? ik heb sinds kort een iphone. ik heb vele mp3 tjes op mijn laptop staan, maar op welke manier krijg ik deze in mijn iphone?

Tip
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Lees ook eens je handleiding door op Apple



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:06.