game center IOS 11.0.3 hoe spel omwisselen met spel dat niet in game center stond ? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Op iPad een game Clash of Clans geďnstalleerd gekoppeld aan game center. (die wordt dus telkens meegenomen naar mogelijke andere devices) Op Iphone nieuw game ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
game center IOS 11.0.3 hoe spel omwisselen met spel dat niet in game center stond ?
Op iPad een game Clash of Clans geďnstalleerd gekoppeld aan game center.
(die wordt dus telkens meegenomen naar mogelijke andere devices) Op Iphone nieuw game Clash of Clans gëinstalleerd en deze nooit gekoppeld aan game center zodat ik twee x game kon spelen met verschillende settings en lvl's Nu wens ik game niet gekoppeld aan game center te behouden en deze aan game center te koppelen, de game setting van de nu reeds gekoppelde game mogen verloren gaan... Hoe kan ik dit doen ? (liefst zonder extra apple id en liefst met behoud van de huidige game center want er zitten nog andere spellen in...) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
game center, ios 11.0.3, spel lvl wisselen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
game center in elk spel opnieuw inloggen | tompy | iPhone algemeen | 1 | 17-03-14 07:52 |
|
|