ISync erkend Iphone maar maakt geen verbinding discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) ISync erkend mijn Iphone maar kan geen verbinding maken. Is ISync wel geschikt voor de iphone of doe ik wat fout? Draad loos syngronysere met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ISync erkend Iphone maar maakt geen verbinding
ISync erkend mijn Iphone maar kan geen verbinding maken.
Is ISync wel geschikt voor de iphone of doe ik wat fout? Draad loos syngronysere met mijn macbook is wel zo makkelijk. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
je wil toch geen verbinding via bluetooth maken?
dat gaat niet,je kan alleen maar syncen via de kabel
|
|||
|
|||
Dat is toch raar mijn agenda wil ik dagelijks ff snel kunne syngronyseren terwijl ik het ipod gedeelte ende foto's veel minder vaak verander.
Het lijkt me dat dit bij de meeste gebruikers zo is. Veder is het als je een macbook gebruikt het makkelijker om je iphone met een dock aan een stopcontacht te laaden zo dat je niet steets met snoertes aan de haal moet. Van daar dat i ISync wou gebruike voor een snelle syngronisatie van men agenda |
|
|||
|
|||
Als je een MobileMe account neemt wordt je agenda automatisch geupdate. Tenminste als je push aanzet. Deze sync gaat dan van iCal via internet naar je kalender in MobileMe en naar je iPhone. En als je Exchange gebruikt kun je dit gratis doen (dus zonder MobileMe account).
|
|
|||
|
|||
Maar hier heb je dus weer een creditcard voor nodig lekker handig dus.
Ik blijf het raar vinden dat Isync de iphone niet gewoon erkend voor heen gebruikte ik dit altijd voor agenda en contacte bij te werken. Nu koop ik een telefoon van apple en nu werkt dit dus niet meer.. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: itunes maakt geen verbinding met iPhone na update 4.0 | Dylann | iTunes | 10 | 08-12-11 21:46 |
Windows: Itunes maakt geen verbinding met Iphone | yuri0172 | iTunes | 19 | 12-01-11 00:36 |
Iphone maakt geen verbinding met internet | jeroeny40 | iPhone algemeen | 2 | 30-03-10 01:28 |
iPhone 3gs maakt geen verbinding met itunes | Davidzoon | iTunes | 5 | 18-07-09 15:20 |
Iphone maakt geen verbinding airport extreme | Queens109 | Wi-Fi | 0 | 02-07-08 22:55 |
|
|