//

Muis en toetsenbord vallennuit na inprikken ipad in usbpoort

Muis en toetsenbord vallennuit na inprikken ipad in usbpoort discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Kheb een nieuwe all-in-one pc en een nieuwe ipad. Lenovo all-in-one heeft draadloos toetsenbord en muis en touchscreen. Mijn probleem is wel offropic maar ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 20-02-18, 21:54
ABKtje ABKtje is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 170
Standaard Muis en toetsenbord vallennuit na inprikken ipad in usbpoort

Kheb een nieuwe all-in-one pc en een nieuwe ipad. Lenovo all-in-one heeft draadloos toetsenbord en muis en touchscreen. Mijn probleem is wel offropic maar ik weet echt niet waar de oplossing kan liggen. Na voor de eerste keer de ipd in de usbpoor te prikken terwijl itunes opgestart is, valt de muis uit die middels een adapter in een andere usbpoort verbonden is. Lichtje van muis brandt niet meer, batterijen zijn vernieuwd. Draadloze toetsenbord doet ook niets meer, touchscreen toetsenbord krijg ik niet opgestart omdat mijn touchschreen helemaal nergensmop reageert. Kortom: ik kan drukken wat ik wil op bvb “start” maar er gebeurt niets. Ik kom dus ook niet in configscherm of wat dan ook. Adapter al in andere usbpoor tgehad, pc meermalen uit en later weer aan gezet...niets helpt...ik zit letterlijk vast. Wie weet raad svp?
__________________
Nieuwe Ipad 16GB Wi-Fi fw8.4 + iphone 6 fw8.4 + AppleTV3 + iwatch sport 1.0.1
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-02-18, 10:52
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ABKtje Bekijk bericht
Mijn probleem is wel offropic maar ik weet echt niet waar de oplossing kan liggen.
Juist. Vraag eens aan Lenovo wat die van dat probleem denken.
  #3  
Oud 21-02-18, 19:42
ABKtje ABKtje is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 170
Standaard

Ja dat zou kunnen maar ik hoop van iemand om mij heen een goed advies te krijgen....
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Mac muis en toetsenbord op Windows bekje Desktop-applicaties 3 20-09-17 18:56
toetsenbord of muis aan atv aansluiten DoP Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 0 28-02-12 19:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:51.