//

Bibliotheek audioboeken ontregeld

Bibliotheek audioboeken ontregeld discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds de update naar 12.7.4 is de bibliotheek van audioboeken in iTunes helemaal ontregeld. De verschillende boeken staan er meer dan één keer in, soms ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-04-18, 09:14
Michgel Michgel is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2016
Berichten: 4
Standaard Bibliotheek audioboeken ontregeld

Sinds de update naar 12.7.4 is de bibliotheek van audioboeken in iTunes helemaal ontregeld. De verschillende boeken staan er meer dan één keer in, soms 10 keer en soms wel dertig keer. Als ik bij ‘opties’ het label ‘audioboek’ verander in ‘muziek’, dan verhuizen ze naar de muziekbibliotheek en daar staan ze dan keurig één keer in. Verander ik het label weer terug in ‘audioboek’ dan komen ze weer in veelvoud terug in de bibliotheek van audioboeken. Kent iemand dit probleem en zo ja, heeft iemand een oplossing?

Laatst gewijzigd door Michgel; 21-04-18 om 09:58.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-04-18, 12:28
TouchMe's schermafbeelding
TouchMe TouchMe is offline
• iOS 11.3
• 9.3.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 401
Standaard

Geen echte oplossing, ook op de Mac is het een puinhoop in de algemene map daarom negeer ik die map al tijden en gebruik ik standaard "genre". Ik heb audioboeken in verschillende talen en maak daar dan bij genre .....(naam schrijver) met daar achter audiobook, luisterboek of hörbuch. iTunes staat dus standaard op genre en de algemene negeer ik dus gewoon. Niet weghalen hoor want dan haal je alles weg!
  #3  
Oud 24-04-18, 21:06
Michgel Michgel is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2016
Berichten: 4
Standaard

Hartelijk dank voor je antwoord. Het is een heel originele oplossing en het werkt. Het blijft wel raar dat Apple het probleem gewoon niet fikst.
Reageren

Labels
audioboeken, bibliotheek, itunes 12.7.4



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Muziek van ene bibliotheek naar andere bibliotheek. MerelXMusic iPhone algemeen 0 16-04-13 17:33
Audioboeken gemixed met muziek Machineman Muziek, foto & video 0 20-07-11 10:19
Windows: audioboeken die in de muziekmap staan verplaatsen naar map audioboeken. lgwim iTunes 4 21-05-10 21:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:44.