//

IMAC (met windows) terugzetten?

IMAC (met windows) terugzetten? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een IMac met een partitie Windows (op dezelfde harde schijf....). Nu wil ik de OS X - kant opnieuw installeren. Raak ik dan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-06-18, 15:51
Flippie54 Flippie54 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2018
Berichten: 1
Standaard IMAC (met windows) terugzetten?

Ik heb een IMac met een partitie Windows (op dezelfde harde schijf....). Nu wil ik de OS X - kant opnieuw installeren. Raak ik dan de Windows-kant ook kwijt of kan dat gewoon naast elkaar blijven staan?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-06-18, 16:01
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flippie54 Bekijk bericht
Raak ik dan de Windows-kant ook kwijt of kan dat gewoon naast elkaar blijven staan?
Bij een heel nieuwe macOS installatie kan de EFI partitie en Bootcamp dual boot loader overschreven worden. In dat geval bestaat de Bootcamp partitie nog wel maar de dual boot loader is foetsie.

Het is veiliger om eerst een image backup te maken van de Bootcamp partitie met bijvoorbeeld WinClone.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iMac of MacBook??ipv windows martijndk1983 Desktop-applicaties 22 30-01-12 22:18
Windows: Itunes op een windows pc en een Imac ? VD Services iTunes 2 14-04-08 14:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:34.