iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Bookmarks syncen met iTunes: vraagje (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/18293-bookmarks-syncen-itunes-vraagje.html)

lnn.art 05-08-08 21:12

Bookmarks syncen met iTunes: vraagje
 
Ik heb een vraagje. Ik heb tijdens de eerste sync mijn IE bookmarks overgenomen. Sinsdien heb ik altijd geweigerd wanneer de "wilt u uw bookmarks syncen" vraag kwam. Destijds heb ik nl. veel meer bookmarks op de iPhone gezet.

Nou vroeg ik mij af; als ik die bookmarks nu weer sync als er naar gevraagd wordt, worden dan mijn IE favorieten aangevuld? Of zal mijn iPhone weer 'leeg' gemaakt worden?

lnn.art 06-08-08 21:55

Wie o wie weet dit? Wie synct zijn bookmarks ??

lnn.art 08-08-08 12:27

Tis een simpel vraagje :(..
er hangen hier 24.000 leden rond, en ik kan me niet voorstellen dat niemand it niet weet..:P

lnn.art 09-08-08 18:30

Ok, nadat mn tel weer gecrasht is heb ik de gok maar genomen.. Ik weet wat het doet, thanx..

Hier mag een slot op..

ButcherJF 10-08-08 13:46

Gokje: Alleen de actuele bookmarks/favorieten worden overgezet en de 'oude' ben je kwijt? Net als met muziek, foto's, enz.?

Hoewel je hier op het forum geen antwoord kreeg op je vraag (kennelijk wist niemand het?), kun jij misschien toch duidelijkheid verschaffen aan anderen ;)

lnn.art 11-08-08 00:21

1 Bijlage(n)
Als daar behoefte aan is?

Check dan ook eff de bijlage..


Als je die bij 1. selecteert wordt je bij het syncen gevraagd of je de bookmarks wilt synchroniseren (ik krijg een pop-up, waarschijnlijk omdat ik bij 'voorkeuren' -> 'Waarschuwen als een of meer van uw gegevens op deze computer wordt gewijzigd').

Zodra je hiermee akkoord gaat, zullen je favorieten in IE worden vervangen door de bladwijzers van je iPhone.


Als je die bij 2. aanvinkt, zullen de bladwijzers op je iPhone worden vervangen door de bladwijzers van je IE. (Zoals er daar onderstreept staat).


Ik heb hier louter overheen gelezen. Waarom is dit handig? Stel je iPhone crasht en je hebt je bladwijzers niet geback-upt, maar ze staan wel op in IE, dan vink je nummer 2 aan, zodat alles weer terugkomt.

(Je hoeft hiervoor niet de lange back-up procedure te volgen, omdat dit tijdens het syncen gebeurd).

Tevreden? ;)

lip 10-10-08 20:57

huh
 
mischien domme vraag maar ik zie bladwijzer syncen niet meer staan in me tel bij info :S
wel staat er mobile me maja moet je creditcard voor hebben en die heb ik niet weet iemand een oplossing ?
\


grtz lip

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lnn.art (Bericht 166715)
Als daar behoefte aan is?

Check dan ook eff de bijlage..


Als je die bij 1. selecteert wordt je bij het syncen gevraagd of je de bookmarks wilt synchroniseren (ik krijg een pop-up, waarschijnlijk omdat ik bij 'voorkeuren' -> 'Waarschuwen als een of meer van uw gegevens op deze computer wordt gewijzigd').

Zodra je hiermee akkoord gaat, zullen je favorieten in IE worden vervangen door de bladwijzers van je iPhone.


Als je die bij 2. aanvinkt, zullen de bladwijzers op je iPhone worden vervangen door de bladwijzers van je IE. (Zoals er daar onderstreept staat).


Ik heb hier louter overheen gelezen. Waarom is dit handig? Stel je iPhone crasht en je hebt je bladwijzers niet geback-upt, maar ze staan wel op in IE, dan vink je nummer 2 aan, zodat alles weer terugkomt.

(Je hoeft hiervoor niet de lange back-up procedure te volgen, omdat dit tijdens het syncen gebeurd).

Tevreden? ;)



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:25.